ongerust

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by fiere mama 1983, Nov 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

zit efkes met een ongerustheidje dat ik graag eens kwijt wil! gisteren echo gehad en de gyn zei dat het er allemaal goed uitzag! je zag wel natuurlijk nog niet veel maar nu komt het!

als ik lichtjes op mijn onderbuik druk doet da pijn! als ik wandel voel ik er weinig van maar als ik mijn lichaam laat rusten zo te zeggen doet het beetje pijn! precies de pijn van een erg volle blaas! ook mn linker bekken doet veel pijn!

wat zou da zijn

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Hoogst waarschinlijk komen deze klachten van het groeien van je baarmoeder, dit kan geen kwaad.
    Maar het zou ook een blaasontsteking kunnen zijn, breng morgen even je ochtend urine naar de huisart daar kunnen ze het gelijk voor je nakijken.

GEFELICITEERD! Imke

3. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

dank je voor de reactie :)

gisteren mijn echo gehad en nu mag ik maar terug tss de 8 ste en de 23 ste januari wil da zeggen dat er alles goed uitziet dat hij zoveel tijd tussen laat! en moest er nu iets fout zitten kon hij dat al zien :oops:

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Fieremama1983,

Ik weet niet precies hoe de controles in Belgie lopen, althans ik denk dat je daar onder controle bent. In Nederland krijg je normaal gesproken nog een echo na 2 weken als de eerst zo vroeg is geweest omdat er dan zoals je zelf ook al zegt niet veel te zien is. Slechts een klein boontje. Maar als hij dit tegen je heeft gezegd zal het goed zijn, want als hij ergens over zou twijfelen, meldt hij dit direct aan je hoor. Een echo bij 11-13 weken zoals die in januari is trouwens een hele normale termijn om dit te doen, dan kun je exact meten hoe groot je kindje is en hoe ver je nu daadwwerkelijk zwanger bent. Het is gewoon een hele spannende tijd en je bent dus inderdaad nog heel pril zwanger. He tis gewoon duimen en vertrouwen hebben in je lichaam.

Groetjes Brigitte

Share This Page