Help! Hoe groot is nu de kans dat ik zwanger raak?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zobijzonder, 18 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zobijzonder

27 okt 2015
    64
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zit mezelf helemaal gek te maken hier, dus schrijf ik het maar even op in de hoop dat iemand hier positief kan reageren op mijn verhaal.

Heb half november een miskraam gehad en nu na mijn eerste menstruatie wilden we er weer voor gaan. Afgelopen maandagavond gesekst en ik had gistermiddag een positieve ovulatietest (streepje was ietsje lichter maar vandaag was ie weer nóg lichter). Gisteravond lagen we dus heel enthousiast in bed, maar er ging wat mis waardoor de zaadjes nu niet in mijn baarmoeder zwemmen, maar op het beddengoed :(
    Ik meteen helemaal in paniek, want dit was dé kans dacht ik. Zeker na mijn miskraam wil ik zo graag weer zwanger worden.

In ieder geval heb ik nu een duidelijk gevoel van eisprong, dus die zal nu wel zijn. Mijn man is net van zijn werk gekomen om een keer extra te proberen! Maar ik lees overal dat de kwaliteit van het zaad niet zo best is 14 uur na de laatste keer zaadlozing.
    Is er iemand die wel zwanger is geworden van zo kort na elkaar seksen?
    Of wat denken jullie?

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gewoon proberen hoor, de sterkste zaadjes weten hun weg wel te vinden! Succes!

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Gewoon proberen, de kans is altijd groter dan dat je het niet doet 😁

4. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Och meid, naar van je miskraam, kan me voorstellen dat je dan zsm weer zwanger wilt zijn. Temperatuur je ook, want met ovulatie testen weet je nooit precies wanneer eitje springt, 24-36 uur na de piek.
    Denk dat je nog wel op tijd bent en qua zaad kwaliteit zal er echt wel genoeg zijn voor een goede kans. Succes!

5. Dormouse

Dormouse Bekend lid

27 okt 2014
    562
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan altijd, dat om de dag voor de beste kwaliteit zaadlozing zorgt wil absoluut niet zeggen dat alle andere pogingen meteen waardeloos zijn, als dat zo was zouden er geen ongelukjes bestaan ;) je kansen proberen te vergroten door je aan alle "regeltjes" te houden is geen garantie dat het lukt net zoals ervan afwijken niet betekend dat het meteen een hopeloze zaak is.
    Ik begrijp je stress wel hoor meid maar probeer je geen zorgen te maken. Maak het fijn gezellig wanneer je tijd en zin hebt en daarna zit er niet meer op dan afwachten.
    Wat betreft je vraag of iemand zwanger is geworden van zoveel seks zo snel na elkaar... Hierzo :D na een aantal jaar en meerdere miskramen had ik de moed opgegeven, hield me niet meer bezig met een eisprong, om de dag klussen of wat dan ook, en was vervolgens na een heel gezellig weekend en een fles tequilla tegen al die "regeltjes" in hardstikk zwanger van een plakkertje die nu uitgeteld op mijn schoot ligt te slapen ;)

6. Moess

Moess Niet meer actief

Woww... mijn man komt daarvoor echt niet speciaal naar huis..

Anyway. Nog een keer extra is altijd beter dan helemaal niet toch. Meer had je dus niet kunnen doen. Succes met de wachtweken!

7. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Van mijn zoon ben ik zwanger geraakt nadat we dagelijks seks hadden tijdens onze vakantie. Eisprong was pas na een week ongeveer dus hier heeft het prima uitgepakt

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Precies wat alle andere dames zeggen. En daarnaast zijn vast niet alle zaadjes op het beddengoed beland.

Naar van je miskraam! Is niet niks. Herken je gevoel. Wilde ook beide keren weer snel zwanger raken.

Succes!

9. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    Gewoon proberen! Ik ben zwanger geraakt deze keer toen we het een week lang elke dag hebben gedaan haha

10. zobijzonder

27 okt 2015
    64
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina