erg gevoelige nagels en misselijk

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

oostende Actief lid

27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...
    hier weer eens ff een stom vraagje misschien maar misschien wel een bekend fenomeen voor sommigen!
    ik laat altijd mijn nagels doen bij een nagelstyliste,normaal gesproken heb ik er nooit last van maar vandaag ging ze vijlen en branden mijn nagels erover.....nog nooit gehad de nagelstyliste vond dit ook maar vreemd...kan het zijn dat als je zwanger bent dat je nagels dan gevoeliger worden ofzo door bv hormonen of iets dergelijks?ja kheb geen idee hoor vandaar mijn vraagje....kzit ook onder de pukkels misschien van de warmte....en hele zereborsten de zijkanten zijn me supergevoelig en me tepels,verder ben ik al 2 dagen erg misselijk en kan ik alles eten...

groetjes renate en hopelijk kan iemand mij iets zeggen hierover

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nog 6 dagen afwachten...meer kan je niet doen ben ik bang...
    Succes

3. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Nog nooit van gehoord..

Afwachten helaas...

Liefs!

4. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik heb dit zelf ook (gehad)... en hier idd zwanger, maar elk lichaam is anders en pin jezelf er niet teveel op vast... Volgens mijn nagelstyliste kon het ook door het warme weer komen, zij had namelijk meer klanten die er nu last van hebben met dit weer...

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik had dit altijd met warm weer. Omdat dan toch overal je poriën meer openstaan. En ook in je nagels zitten miniscule gaatjes.
    Had bij mij iig. niets met zwanger zijn te maken.
    Toch duim ik voor je dat het bij jou wel zo is ;)

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Nog nooit van gehoord. Over 5 dagen ff testen, dan weet je meer.................

Deel Deze Pagina