Je bent toch echt zwanger dan hoor! Na 2 testen kan het niet missen, wees wel blij juist dat 't zo snel is gebeurd, ik was 1,5 jaar zonder pil! En iedereen vind het ongeloofwaardig in het begin! Probeer er lekker van te genieten...GEFELICITEERD -X-
Je bent toch echt zwanger dan hoor! Na 2 testen kan het niet missen, wees wel blij juist dat 't zo snel is gebeurd, ik was 1,5 jaar zonder pil! En iedereen vind het ongeloofwaardig in het begin! Probeer er lekker van te genieten...GEFELICITEERD -X-
Kom net terug van het ziekenhuis voor de echo. Ze kon niet echt een diagnose geven want als ik zwanger ben is het nog heel pril, echt een paar dagen overtijd. Wat er zit kan ze niet precies zien, daar is het te klein voor, is maar 1 mm. Dus ze ziet ook geen vruchtzakje oid. Ik ben dus wel zwanger maar ze ziet geen zwangerschap. Gek he? Ik moet zeggen dat ik nou niet echt gerustgesteld ben Ik moet over 2 weken weerkomen om opnieuw te kijken, als ik intussen geen bloedverlies heb gehad zei ze Ik ga heel hard duimen dat het inimini flupje blijft zitten en hard gaat groeien.. Ik hoop het zo!
Gefeliciteerd meid! Je bent gewoon zwanger hoor! Juist omdat je onregelmatig bent, weet je nooit wanneer je eisprong was. Leuke verrassing toch? En als je nog maar net zwanger bent is er inderdaad gewoon nog niks te zien. (Zo ben ik ook zwanger geraakt van de eerste, toen dacht ik ook dat mijn ei allang weer weg was)