Oke zoals onderwerp zegt is dit mijn 1e maand met ovu testen Van zw. En kids. Volgens mij heb ik vandaag mijn ei gevonden.. op dag 15 van mijn cyclus.. foto staat in mijn album... Kijken jullie mee???
Wow echt een dikke streep zeg! Ziet er goed uit! Ik ben nu ook bezig in mijn eerste ronde maar dan met clear blue testen.
Heb al gelijk geklust hoor hihi.. hoe lang door gaan en om de 2 dagen of morgen gewoon weer? Hihi vind t nu nog spannender...
morgen gewoon weer hihi is idd spannend ik zit te wachten wanneer ik een zw test kan doen ga hem denk ik zondag doen
Ik wacht zeker wel me cyclus af... Zit tussen 27 en 30 dagen... Dus ben benieuwd.. Jij heb wel een lange cyclus vlinder..
ja pfff echt niet leuk hoor een lange cyclus kan echt niet wachten wil nu al zo graag een testen maar mijn vriend wil dat nog niet hebben die wil niet dat ik teleur gesteld word wel heel lief van hem hoor ik kan niet meer wachten ben op van de zenuwen
ik ben eind juni gestopt met de pil en mijn 1ste mensturatie was op 16 augustus en tot nu toe nog aan het wachten heb 22 september een positieve ovutest gehad en dag daarvoor die dag en dag erna geklust dus ben zo benieuwd zondag in mijn nod dag dus kan echt niet meer wachten word er idd een beetje gek van
Wouw... Ik ben ook aan het klunzen geweest hoor.. Heb erg last van mijn borsten gehad elke maand.. En ja nu weer! Maar in t ziekenhuis en al geweest ook ivm vocht verlies. Was niks aan de hand. Nu weet ik dus dat het mijn ei is.. En moet ook zeggen dat nu ik t weet ik ook wat buikpijn heb? Eerste keer dat ik dit voel ? Vaag hoor een vrouwen lichaam haha,
het zou zo kunnen zijn dat je er nu extra veel op aan het leten bent en denk dat je nu in een keer alles voelt je lichaam kan soms een beetje raar reageren en laten lijken dat je zwanger bent heb het zelf ook mee gemaakt pijnlijke borsten lage rugpijn en een negatieve test terwijl de rugpijn en pijnlijke borsten al 4 weken aan houd mega raar maar verder voel ik helemal niks dus denk dat het zondag weer een teleurstelling word word er echt gek van vrqaag me vaak af waarom het zo ingewikkelt moet zijn
Nou inderdaad.. Maar bedoel nu denk ik mijn eisprong te voelen.. Dat kan toch? en idd elke maand pijn in me borsten en kwam op niks uit.. Die teleurstelling.. Bah. Liever niet meer en nu hopen op goed nieuws.. Toch
ja het kan juist heel goed dat je je eisprong hebt gevoelt wou dat ik dat ik dat kon hihi hopelijk hebben we allebei snel een positieve zw test hihi
Lijkt mij positief!! Veel klusplezier !! Als ik vragen mag hoelaat test jij? En hoelang drink je niet van te voren?
Ik heb vanmiddag om half 3 getest en rond 12 uur nog erg veel gedronken.. Alleen heb ik niet de grote plas daarvan gebruikt maar de plas erna.. Snap je m nog? Hihi
is er een mogelijkhid om in de ochrend te testen dan heb je vaker (niet altijd) de meeste kans op eem positieve test
@Stephie: Ik zou zeker morgen ook nog een keer klussen en eventueel (als je nog zin hebt overmorgen ook Veel plezier en dan afwachten maar!
Ze zeggen met ovu testen toch juist niet in de ochtend testen? Heb net nog getest en nog steeds een dikke 2e streep en als me vriend ook nog wil klussen we wel door hihi