Hoi allemaal, Ik zal mijn verhaal even vertellen. Wij hebben een zoontje van 2 en willen heel graag een tweede kindje. Nu had ik afgelopen zondag (30 sept) een overduidelijke positieve ov test met 2 dikke strepen, waarbij wij zondagavond meteen hebben geklust. Maandagochtend voor de zekerheid weer even een ov test er tegen aan gegooid en was ook weer positief alleen wel al veel lichter dan die van zondag, maar evengoed weer even geklust op maandagavond. Nu had ik gister wat bloedverlies gehad (bijna een week na positieve ov test, wat volgens mij een innesteling kan betekenen? Aangezien ik pas 14 oktober ongesteld moet worden (cyclus van 28\29 dagen). Naar aanleiding van het bloedverlies ben ik `s avonds meteen het internet opgedoken en las ik dat een ovu test hetzelfde principe is als een zwangerschapstest, dus heb ik gisteravond en net een ov test gedaan en ze waren allebei positief.. terwijl mijn eisprong bijna een week terug is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop zo dat ik echt zwanger ben.. maar durf het eigenlijk niet te hopen.. Liefs mij
ik zou zeggen, probeer anders eens een zwtest.. wel nog vroeg een week voor je nod, maar je kan het altijd proberen..
Bij mijn beide zwangerschappen was mijn ovu test positief voor mijn nod!!! Dus ik geef je goed hoop!Google maar eens, dan lees je het ook!!
Dank voor de reacties. Wanneer zouden jullie weer testen? volgende week zondag heb ik (normaal gesproken) mijn nod. Nu las ik dat je met een sensitive zwangersch test 4 dagen voor je nodig kan testen. Hebben jullie er ervaring mee dat het al eerder is gelukt om positief te testen? Ik hen nu geen zwangersch test in huis, alleen ovulatietesten. Dus maandag kan het op zijn vroegst, maar is dat niet tre vroeg? Liefs