Ik weet niet of ik hier goed zit maar doen even mijn verhaal. 22 april in de avond rond 19.00 uur brak mijn menstruatie door met een paar dagen voor de tijd wat bruin verlies. Heb dit tot nu toe elke keer voor m'n menstruatie gehad, ene keer een week andere keer 3 dagen. Vrijdag 6 mei kreeg ik wat steekjes in m'n buik en zaterdag enorme klodder eiwit achtig slijm en hele weekend rekbaar slijm. Dus dacht zal dit weekend m'n ei hebben. Vorige week zaterdag avond kreeg ik weer voor het eerst bruin verlies dus dacht nou zal wel weer uitlopen op menstruatie. Dacht gisterenavond zal wel doorbreken want had zere benen en erg moe en wat buikpijn(niet zoals normaal met menstruatie) vanmorgen eerst lekker ontbeten gezellig met m'n gezinnetje en dacht ben nu nog niet ongesteld, zal ik toch een test doen. Dus ik met m'n man samen gestest onder het mom van als die negatief is dan wordt ik vandaag of morgen ongesteld. Maar had binnen 5 minuten een tweede streepje en een best duidelijke ook. Helemaal verbaasd natuurlijk, want ik dacht laat ik gewoon nu even voor me zelf bevestigen dat ik vant weekend ongesteld wordt. Maar dus wel positief en super happy natuurlijk maar vind het zo vreemd dat ik wel dat bruin verlies nog heb. Zijn er meer die dat hebben? En zou ik maandag eventueel de vk al bellen? Heb wel wat kleine kwaaltjes waaronder gevoelige en vollere borsten en na het eten vanavond was ik wat weeïg
Volgens mij hebben wel meer dames last van bruinverlies. Zolang het niet helder rood bloed is en stolsels zou ik mij niet teveel zorgen maken (hoe makkelijk gezegd dat ook is, dat doe je namelijk automatisch denk ik) Heb je een foto van je test?
Bloedverlies is niet ongebruikelijk, zeker bruin (oud) bloedverlies niet, dat kan heel goed nog van de innesteling komen. Ik heb zelf voor NOD behoorlijk helderrood bloedverlies gehad met stolsels en vanaf NOD nog regelmatig bloedverlies en nu bijna 20 weken zwanger. Je kunt niets anders doen dan afwachten, hoe rot ook.
Test ziet er veelbelovend uit! Ik heb ook de eerste 10 weken bruinverlies gehad en met 6,5week een echo en ben nu ruim 36 weken zwanger ☺
Ik heb bij mijn zoontje zelfs 2 dagen helder rood verloren met krampen. hoeft naar mijn mening dus weinig te zeggen. Test ziet er top uit! Voorzichtig gefeliciteerd 😉
ik had bij deze zwangerschap ook bruinverlies vlak voor mijn verwachte menstruatie, had er al geen hoop meer op want bij de eerst twee heb ik dat niet gehad maar is ook weer opgehouden en de testen liepen mooi op, en nu alweer en tijdje onderweg! hopelijk gaat het voor jou ook zo, je test ziet er in ieder geval goed uit!