Hey iedereen, zoals het topic zegt, ik heb net vanmorgen positief getest met de Kruidvat test. Echt binnen een minuut was de streep al heeeeel dik roze! Is er een kans dat deze alsnog vals positief is of niet? Ben een beetje van slag geloof ik! Straks de huisarts bellen en kijken of die me verder kan helpen. Morgen sowieso een 2e test er tegenaan gooien.
Jeetje, nou die is wel echt positief dan hoor! Twijfel maar niet Gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van!
ik gebruik die van kruitvat 2 voor 5 ook altijd. en bij mij zag je ook meteen een streep. zodra de urine er over heen komt zie je het al. en dit na 1 dag overtijd! ik hoor dat hij altijd erg betrouwbaar is! je bent echt zwanger! gefelciteerd!
Deze foto is dus binnen een minuut al gemaakt! Als jullie allemaal zeggen dat het toch wel zeker is dan ehh.. yaaay!
het is echt een dikke streep, hoe lang ben je overtijd? aan de donkere kleur te zien ben je misschien al een week overtijd ofzo...
Omdat mijn hoofd het nog niet helemaal wou bevatten had ik voor de zekerheid toch nog maar een 2e test gedaan en die is zo mogelijk nog meer KNAL dan die 1e... hehe