Ik ben donderdag naar het ziekenhuis geweest voor een fm-meting, toen zei ze dat hij zaterdag ongeveer zou springen (mijn banner klopt niet helemaal). Vanaf vrijdag met ovu-testen begonnen maar mijn ei niet gevonden.. Willen jullie even meekijken ? Ik denk namelijk dat ik hem heb gemist.. Liefs, einad
Zou haast idd denken dat zaterdag toch echt de dag was......Misschien even aan mamaBo vragen,die is echt goed met ovutesten!
Bedankt voor de reacties, ik zelf denk ook dat hij zaterdag geweest is... Ik zal het eens vragen aan mamaBo.
haha, ik heb hem gelezen. bedankt voor je antwoord ! je denkt dat hij nog moet komen dan toch ? dan blijf ik nog wel even door testen...
ik denk het wel ja denk dat een eitje eerder later komt dan vroeger. mijn mening natuurlijk he. heb het deze ronde ook iets vroeger gehad maar had een vmk vorige ronde dus dan is alles wat van slag. succes meid. heb je bij de twee donkerdere testen geklusd?
Ik heb om de dag geklust, dus mocht die geweest zijn moet het wel goed zijn, toch ? Ben benieuwd of die morgen weer donkerder is al denk ik zelf dat hij al geweest is...
het zou idd kunnen dat ie geweest is dan ga je nu stoppen met testen? en blijf voor alle zekerheid nog wat klussen als jullie het nog leuk vinden natuurlijk he.