Positief getest, ongesteld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Michelle1337, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1337

    Michelle1337 Nieuw lid

    8 mrt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo mensen. Eerste keer dat ik hier post.. Ik ben heel erg in de war nu. Ik slikte de pil door, ongeveer 6 maanden lang deze keer. Nu werd ik uit het niets misselijk met vlagen, terwijl ik nooit misselijk ben. Ik kon niet meer eten wegens een vol gevoel, erg moe, slecht in mijn vel. Nu had ik vorige week woensdag een test gedaan. (early test) deze was licht positief, en de dag erna nog 1, deze was iets zichtbaarder. Toen toch gestopt met de pil na 6 maanden. Nu was ik 1 dag later dan normaal ongesteld geworden dan anders als ik stopte met de pil, en vandaag op de eerste dag teste ik met een early weer negatief terwijl ik nog steeds dezelfde klachten heb. Ook heb ik opvallend weinig krampen voor ongesteldheid? Ik ben nu erg in de war en baal hier ook enorm van.. Bestaat de kans nog dat ik zwanger ben?
     
  2. Michelle1337

    Michelle1337 Nieuw lid

    8 mrt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Wil nog wel even bijvoegen, eerste testen waren met Predictor early en de laatste met de early van de action
     
  3. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    676
    736
    93
    Vrouw
    Hi Michelle! Je testen zijn nu dus weer negatief als ik het goed begrijp? Het zou kunnen dat het al vroeg is misgegaan bij de innesteling bijvoorbeeld, en dat je daarom toch ongesteld geworden bent en je testen weer negatief zijn. Misschien kun je als je het niet vertrouwt, de huisarts bellen voor een bloedtest. Succes! :)
     
  4. Michelle1337

    Michelle1337 Nieuw lid

    8 mrt 2021
    3
    0
    1
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie, ja ik heb er nu 1 gedaan, en was negatief. Maar van de early van de action hoor je wel slechte dingen? En dat regelmatig als early negatief is dat de normale positief kan zijn?
     
  5. Limburgmama

    Limburgmama Actief lid

    5 mrt 2021
    119
    135
    43
    Vrouw
    De enige manier om hier achter te komen is om een verloskundige te bellen met je verhaal. Kijken wat zij met al haar kennis en ervaring er van vind. Wellicht dat ze een echo wil doen om te kijken wat er is of een bloedtest. Wij kunnen het vanaf deze kant van het scherm moeilijk beoordelen.

    Sterkte
     

Deel Deze Pagina