Positief getest op corona en nu?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door liefkleintje, 8 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liselot21

Liselot21 Actief lid

5 apr 2020
    111
    37
    28
    Vrouw
    Heel irritant inderdaad! Ik probeer het al vanaf 2u. Geen idee waarom het niet lukt? Vanmiddag kwam ik er gewoon op.

2. Liselot21

Liselot21 Actief lid

5 apr 2020
    111
    37
    28
    Vrouw
    Hoe voel je je nu trouwens?

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hopelijk lukt het je snel wel! Misschien is er een storing?

Ik voel me wel oké. Vooral enorm hoesten, maar de heftige steken zijn weer afgenomen. Lig inmiddels wel weer op de bank, want slapen lukt niet....
    Hoe is het bij jullie?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom zou je een zelftest willen doen bij haar? De pcr was negatief.
    Ik zou gewoon over 5 dagen weer testen bij de ggd.

5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Wij hadden dit van de week ook, heel vervelend! Opeens kwamen we er wel op, dus blijven proberen ;)

Heel veel beterschap @ts!!

liefkleintje vindt dit leuk.
  6. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Werd geadviseerd door een ander lid, zodat mocht ze eerder wel positief testen, ze niet hoeft te wachten tot dag 5 en straks eerder uit quarantaine mag :)

Ik heb de zelftests bij mijn Kids (OoK baby) toen ik positief was ook gedaan om in te schatten of ik in isolatie moest of niet. Zo spannend is het niet hoor... Je blijft met het wattenstaafje in de voorkant van de neus, je hoeft niet zo diep als ze bij de GGD doen hoor ;)

Beterschap!

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.916
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dat snap ik wel.
    Maar van de zelftest mag je niet uitgaan alszijnde positief.
    Er zijn genoeg voorbeelden waarbij een negative zelftest, toch positief bleek bij de ggd en een positieve zelftest negatief bleek bij de ggd.

Ik zou daarom met klachten gewoon bij de ggd gaan testen en anders op dag 5.
    Ts kan toch niet in isolatie, want ze is alleenstaand moeder en ze kan zichzelf dan niet weghouden bij haar kind.

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Als ik 14 december klachtenvrij ben, zou ik 15 december weer naar buiten mogen en mag mijn dochter 19 december getest worden.
    Als ze in de tussentijd geen klachten krijgt weet ik niet of ik haar tussendoor nog eens laat testen bij de GGD. Als ze dat zelf wil misschien wel, maar anders niet.

Ik kan idd sowieso niet in isolatie, omdat ik alleenstaand ben. Voor dochter zou het t beste zijn als ze naar haar vader kon. Maar snap heel goed dat hij er niet op zit te wachten nu, hahaha!

9. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Dankjewel!

10. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Maar als de zelftest wel positief is, kan je eerder naar de GGD. Ik zou daarom wel tussendoor zelf testen.

11. Liselot21

Liselot21 Actief lid

5 apr 2020
    111
    37
    28
    Vrouw
    Ik heb onwijze hoofdpijn en voel me verder gewoon niet fit. Mijn man ligt met koorts, ontzettend verkouden en hoofdpijn op de bank. Hoesten was vannacht heel erg, nu weer beter. Ik hoop vooral dat het niet erger wordt.

Deel Deze Pagina