Bij mijn zoon opschool een juf besmet, had geen klachten heeft zich getest vanwegen contact met een besmetten. Juffen van onze zoon zijn ook meteen getest en negatief. In totaal 5 leerkrachten in qaurantaine.
Pfff ik zit weer in dubio. Tussen eind juli en nu ben ik 3x getest. _ Eerste keer goed verkouden maar toch negatief. _ Tweede keer geen klachten maar nauw samengewerkt met besmette collega's, weer negatief. - Derde keer koorts, keelpijn en hoofdpijn en nog meer collegas bleken positief, weer negatief. De laatste keer is nu 2 weken geleden, en jahoor, een collega spreekt me vandaag aan: je bent wel erg veel aan het kuchen. En inderdaad ik moet continu kuchen terwijl ik geen kriebelhoest heb. Verder heb ik een licht geirriteerde keel en hoofdpijn maar dat heb ik dus ook al 3 weken, ik maak lange dagen, en werk voor het eerst in mijn leven de hele dag voor een groot deel achter de computer/ Moet ik dan echt weer met het hele gezin binnen zitten? Moet ik dan toch maar weer laten testen omdat ik in de zorg werk? Ik weet het niet meer hoor, morgen een dag vrij, donderdag een dag thuisonderwijs via teams, ik denk dat ik het nu maar even zo laat en zelf binnen gewoon eventjes blijf...
Als jij klachten hebt dan hoeft de rest van je gezin niet binnen te blijven tenzij je koorts hebt. Qua testen zal ik t persoonlijk niet doen. Je hebt de klachten al langer dan je laatste test dus zolang het niet erger wordt zou ik niet gaan yesten