Beste allemaal, ik ben een newbie hier, dus als ik iets dubbel post of geen topic hoor te openen dan hoor ik het graag. Mijn vriend en ik hebben een zoontje van ruim 2 jaar en zijn nu 'bezig' voor de tweede. Deze maand had ik een positieve ovulatietest en we hebben op het juiste moment gemeenschap gehad. Daarna volgde een spannende tijd natuurlijk. Afgelopen dinsdag was mijn NOD, en heb ik een testje gedaan. Ik testte vaag positief (lichtroze streepje, met een predictor-test). We waren voorzichtig blij, en namen ons voor vandaag weer te testen voor een mooie duidelijke streep. Ik voelde me een paar dagen lang helemaal zwanger en gelukkig. En nu... Drie negatieve testen gehad (verschillende merken, haha! want we konden het gewoon niet geloven). Hoe kan dit? Kruidvat (een duidelijke min), Clear Blue (een duidelijke min) en een tweede Predictor (geen tweede streepje), dus allemaal negatief... Als het nou gewoon 'niet raak' was geweest, dan had ik er mee kunnen leven, we zijn nog maar pas 'bezig'. Maar dit... Ik voelde me helemaal zwanger, we waren ontzettend blij, en nu weet ik het even niet meer. Vreemd genoeg ben ik ook nog steeds niet ongesteld, maar na drie negatieve tests heb ik ook het laatste sprankje hoop maar opgegeven. Ik ben zo ontzettend verdrietig, ik wist niet dat het me zo zou raken... liefs, Jacomijn
het hoeft niets te zeggen, maar over predictor (lees het forum maar s door) lees ik veel negatieve verhalen.. vaak een licht lijntje bij geen zwangerschap....ik hoop voor je dat je toch nog over een paar dagen positief test.. het kan best!!
Hoi Jacomijn, Wat vervelend meis! Maar helaas staan hier op het forum héél veel negatieve verhalen over de predictor. Er word soms zelfs met kraanwater positief getest. Het kan ook zijn dat het al vroeg mis is gegaan... Ik had dat vorig jaar. 2 dagen overtijd een mooie posi test van de kruidvat (2 voor 5,-) En 2 dagen later wakker geworden in een bloedbad. Het enige wat je kunt doen is 2 dagen wachten, en als je dan nog niet ongi bent, opnieuw een test doen (géén predictor) Het kan best zijn dat de negatieve testen die je hebt gedaan meer hcg hormoon nodig hadden en dat ze daarom negatief waren? Heel veel succes!
Wat vervelend zeg, kan me voorstellen dat je er down van wordt... Heb wel eens gehoord dat de vroege predictor testen zelfs met kraanwater soms een streepje geven... Geen bloed geeft moed he, dus nog niet de hoop opgeven meid!
Dankjulliewel voor de snelle reacties!! Wat stom dat die (peperdure!) Predictor-tests zo onbetrouwbaar zijn! Dit wist ik niet, en het had me vast een hoop verdriet bespaard. Maar dan weet ik dat voor de volgende keer, die koop ik dus niet meer! Helaas kan ik niets anders doen dan afwachten. Maar ik had nooit verwacht dat het me zo teleur zou stellen. Ik voelde me gewoon al helemaal zwanger! Op dit moment heb ik zoiets van: Als het dan tóch niks is, laat ik dan in ieder geval gewoon ongesteld worden! Want zo is 't ook niks...
Hm... Dit is een domme blondjes-actie vrees ik. Dom, dom, dom, maar ik heb net even een ovulatietestje gewaagd, die had ik nog liggen, en omdat ik gelezen had dat soms ovulatietesten ook positief kunnen zijn bij zwangerschap... (vraag me niet waarom, ik kan blijkbaar slecht tegen onzekerheid) Ovulatietest is positief!! Hoe kan dat nou?? Of is dat altijd rond je NOD? Of heb ik m'n menstruatie overgeslagen ofzo?? Ieh, nu ben ik nog meer onzeker... Stomme actie dus.
Hahaha, ik ben blij dat ik een brunette ben! Ovulatietesten kunnen inderdaad positief uitslaan als je zwanger bent. Ik heb dat ook meerdere malen gehad. Heb je nog zwangerschapstesten over? Doe er anders morgenvroeg nog eentje. Spannend allemaal hoor!
Toen ik zwanger was was de ovulatietest ook positief. Maar het is geen garantie. Ik zou gewoon nog even wachten (dag of 2) en dan weer een kv test doen. Succes!
Ik had ook een positieve ovulatietest toen ik zwanger was. Nooit eerder gehad, heb ivm PCOS wel 40 testen achter elkaar gedaan, maar rond NOD altijd hagelwit. Dus wie weet. Ik heb wel echt positief getest met de predictor (niet de vroege). Ook een licht lijnt en nu bijna 36 weken zwanger. Ik duim met je mee! Misschien was je urine niet geconcentreerd genoeg omdat je met de warmte meer drinkt? xMarilene
Pfff, het zou kunnen, ik weet het niet hoor, kan alleen maar afwachten... Onzekerheid is akelig!! Ik heb nu nóg meer respect voor vrouwen die er lang over doen om zwanger te worden (dit is ronde 2 voor ons, ons 1e kindje was ongepland), wat slopend om dit elke maand te hebben!! Ik bloed nog steeds niet, heb ook geen menstruatieklachten, maar ik durf ook niet te rekenen op een zwangerschap na drie negatieve testen... Ik zal vanavond niet teveel drinken en morgenochtend nog een testje doen. Ik hoop op duidelijkheid!! (thanks allemaal voor jullie snelle reacties trouwens, wat een fijn forum is dit!)
Hier ook een postieve ovu test toen ik zwanger bleek te zijn. Die zwangerschap eindigde helaas wel in een mk maar toch..... Jeetje joh, wat een onzekerheid heb je nu. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid hebt meis! Sterkte!
Onzekerheid is indd killing. Wij zijn nu bijna 2 jaar verder, en 2 miskramen. Dus ik weet er helaas alles van... Succes met de test straks!
Hier vanochtend weer een dikke min, nog steeds geen druppel bloed te bekennen, inmiddels 4 dagen overtijd. Ik weet echt niet wat ik moet.
ik zou je ha bellen. zoveel posi testen en dan weer nega mag echt wel even goed naar gekeken worden. zeker omdat je zegt dat je echt een knaltest had.
@ Marieke: Euh... Ik heb maar één positieve test gehad, en die was licht (en een duidelijk positieve ovulatietest, maarja, dat zegt niets...), daarna alleen nog maar negatieve... (zie beginpost) Maar nog steeds geen bloed nu. Ik wacht maar af, weet het ook niet.