He meiden ! Nu de testperiode er al weer bijna aan zit te komen, zou ik toch wel willen weten welke testen nu echt betrouwbaar zijn, en je kan doen vanaf je NOD. Ik heb heel veel getest met KV, de 2 voor 5 euro. Maar heel erg vaak vals mee getest.. Die teleurstelling wil ik niet meer.. Dus brand los !
Ja daar hoor ik meer vrouwen over.. Maar heb er toch afgelopen maand duidelijk positief mee getest. Bij de HA mee geweest, en toch echt niet zwanger !
Ik heb eerst getest met een kruidvat plus test. Toen die positief was ben ik naar de kruidvat gereden. Daar heb ik een CB en 2 voor 5 gehaald. Toen ik drie positieve testen in handen had geloofde ik het pas. En drie verschillende testen vals positief lijkt me sterk!!!! Suc6 Liefs Sjoelke
Ja die is leuk als je ruim voldoende HcG aanmaakt. Als je liever niet met KV 2v5 test, dan is misschien de CB Plus+ iets voor je. Zelf geen ervaring mee, alleen met KV 2v5. Maar hoor hier veel goede berichten over de test, alleen wat duurder.
Matcare testen zijn de enige die ik 100% vertrouw. En die geven echt geen vals positief en zijn qua prijs ook prima te doen.
Ik ga ook voor de kruidvat 2v5. En de digitale inderdaad.. Snap niet dat er zoveel fouten testen tussen zitten. Of ligt dat dan aan de persoon zelf? Met stofjes in het lichaam bedoel ik dan he?!
Nou ik testte de 22ste nog neg met kv 2v5 de 23ste een licht pos test en de 24 ste ha ik verwacht dat de cb digi niet zwanger zou aangeven maar hij zei gewoon zwanger terwijl ik nog geneens knap testen had vant kruidvat ! Maar ik zou dan gaan voor de cb digi met indicator (4dagen voor NOD)
Bedankt voor de reacties meiden. Denk dat ik een paar dagen wacht met testen tot na NOD, en dan een digitale ga doen. Daar is het antwoord in 1 keer duidelijk !
Ik heb 6 dagen voor NOD met avondurine heel duidelijk getest met de Clearblue Plus! Dat is de gevoelige variant van clearblue. KV 2 voor 5 euro gaf met dezelfde urine pas ver buiten afleestijd een heeeele vage streep. Zie ook in mijn album
Ik heb het meeste vertrouwen in de CB testen. Ik heb goede ervaringen met zowel de CB + als de CB digi met indicatie. KV2v5 was bij lange na niet zo duidelijk als de CB plus. Verder heb ik ook goede ervaringen met Sensitest Midstream maar daar lees ik hier op het forum wisselende verhalen over.