Vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent!! Maar geen bloed geeft moed Hoop dat je snel een knal posi test hebt meid!
Thanks voor jullie medeleven meiden, maar ik moet denk ik maar accepteren dat een kleintje er (nog) niet inzit voor ons... Gisteravond weinig gedronken, dus vanochtend met geconcentreerde ochtendurine getest, met een kruidvat casette dit keer. Weer zo negatief als het maar kan, geen zweem van een streepje, gewoon helemaal niets. Ik ben inmiddels al 5 dagen overtijd. Ik ben ontzettend verdrietig want dit betekent dus óf: a. Ik ben wel even 'zwanger' geweest, maar het heeft niet zo mogen zijn óf b. Mijn cyclus is helemaal op de hobbel en duurt ineens 40 dagen (of nog langer), wat niet echt van pas komt als je zwanger wilt worden... Ik weet gewoon even niet meer wat ik moet...
Pff.. bah wat een onzekerheid zeg!! Ik zou anders gewoon morgen eens voorleggen aan de ha.. misschien kan die iets voor je betekenen
even een kleine opsteker.. bij de eerste testte ik ook steeds negatief.. pas op dag 21 overtijd was ie positief.. (ik testte toen iedere wk `1x) bij de tweede op dag 14 overtijd posi test, maar dag 7 was nog negatief.. dus t kan nog zat meid.. echt..
Thanks meiden. Hier is het voorbij. Gisteravond wat bruinverlies, kort daarna heftige buikkrampen en helderrood bloedverlies, met stolsels en alle ellende erbij. Veeeeel heftiger dan wanneer dan ook, en dat opgeteld bij die 6 dagen overtijd... zorgt dat ik me afvraag of er toch niet 'iets' geweest is, wat al vroeg is misgegaan.
klinkt als vroeg misgegaan.. en zou ook verklaren waarom je eerst posi test en daarna niet ( zo verliep het bij mijn MKen altijd.. eerst vage of nega testen, en dan bloedverlies) sterkte
Helaas meis Ik hoop dat de volgende ronde je geluksronde gaat brengen. Overigens denk ik niet dat het vroeg is misgegaan, want de enige test die een vage streep liet zien was de predictor en wanneer deze vaag positief zijn, is het 8 van de 10 x een valse streep (google er maar eens op). Feit dat je met andere hele gevoelige testen (CB en KV) negatief hebt getest, bevestigd dat mijn gevoel over dat de predictor echt vals positief was! Veel succes de volgende ronde!