Oktober 2012 mama's to be

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sweetchocolate, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Goede morgen dames,

Wie is er nog meer uitgerekend in oktober 2012?

Ik zal mij gelijk voorstellen. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend en 1 jarig zoontje samen. En de hond niet te vergeten:)

Vermoeddelijke bevallingsdatum is 15 oktober.

Groetjes!

2. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    ass. afdelingsmanager levensmiddelenbedrijf
    Zwolle
    Hee Sweet!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Super!
    Ik ben zelf 10 oktober uitgerekend. Heb zelf een gevoel dat dit nog wel iets eerder kan zijn, maar 1 maart mag ik naar de VK, duurt nog zoooo lang!
    Geniet ervan!

Jij schreef toch ook wel eens bij Wij gaan voor een tweede....?

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hey Emmy,
    leuk je hier ook te vinden. Jeetje maart pas. Duurt lang he? Waarom denk je dat het nog wel eens eerder kan zijn?

Ja schreef ook in dat topic mee.

4. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    Zwolle
    Ik heb 14 december laatste menstruatie gehad, ontrekkingsbloeding na de pil. En na 21 dagen (4 januari) weer een lichte bloeding, 2 dagen ofzo. Heb wel getest toen, maar negatief.
    Maar toen ik positief teste was dat op een avond 3 dagen voor NOD, en een dikke streep. Wel bijzonder zo vroeg al positief testen toch? En mijn vorige zwangerschap verliep precies zo, eigenlijk. Toen bleek bij de eerste echo, dat ik een innesteling aan had gezien voor menstruatie en ik dus 3,5 week verder was. Ik hoop stiekem dat het weer zo is, maar dat zie ik 1 maart pas!:)

5. emmy80

emmy80 Lid

21 dec 2011
    45
    0
    0
    Zwolle
    Grappig trouwens vorige keer was ik op 14 oktober uitegerekend (eerst 4 november), nu op 10 oktober.
    Mijn dochter is uiteindelijk op 1 oktober geboren. Hoop dat deze niet op dezelfde dag geboren word...

Deel Deze Pagina