Positief getest rond kerst 2011!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tara84, 27 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Beaute!! wat onwijs cool zeg!! echt super voor je. Heel fijn nieuws. Kan je lekker onbezorgd genieten.

Hier rommelt het flink. Vandaag weer lekkere steekjes krampjes en zeurderig gevoel. En daarbij de hele dag misselijk. Dat is wel jammer. Hebben jullie ook zo n vieze smerige smaak in jullie mond? Echt ranzig! heb ik nog nooit zo erg gehad. Wat ik ook eet, niks helpt..... Ik vind mezelf vandaag echt heel zielig hihi

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

3. tulip

tulip Niet meer actief

beautievil, heb gister volgens mij over jouw bericht heen gelezen, maar fijn zeg!!

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ja toch ben heel blij... ik ga zo lekker mn bedje in om 04:00 gaat die wekker.. truste meiden xxxxx

5. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Zo, vanochtend bij de vk geweest en alles was goed!
    Hartje klopte goed, alles zag er perfect uit zei ze.
    Wat bijzonder om te zien en zo fijn dat alles goed is!
    Over 2 weken mag ik weer.

6. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    TOPPIEEEEE !! Geniet ervan he :p Liefs xxx

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    wat heerlijk voor je! gefeliciteerd. Beaute... 8 wk vandaag. Jippie nog 4 te gaan voor de eerst mijlpaal. Wanneer is je echo? x

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Volgende week maandag echoooooo haha! Heb een voorgevoel dat het er 2 zijn... we zullen zien. Weet niet zeker of ik dan 8 weken ben volgens de VK 9 weken en volgende week 10.

Als we next week 10 weken zijn gaan we het na de echo vertellen je kan het nu al goed zien aan mij. Mijn broeken passen niet meer ...

Liefs Beautevil

9. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    beautivil, fijn dat je dan in februari gewoon kan beginnen, fijn vooruitzicht!

Jo81, gefeliciteerd met je mooie echo!

Hier gaat het een heel klein beetje beter. Heb medicijnen van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid en ben op mijn werk boventallig geplaatst. Geeft wel wat rust. Heb wel te horen gekregen dat in juni als mijn half-jaar contract afloopt deze niet verlengd wordt. Na mijn bevalling kan ik weer contact opnemen en kijken ze of er uren voor me zijn. Ze willen me in principe houden, maar gaan nu eerst iemand zoeken die mijn kan vervangen vanaf juni tot december. Zal dan dus een half jaar thuis zitten. Baalde er eerst behoorlijk van, maar zie nu wel de positieve kanten ervan. Heb dan recht op een uitkering en heb fijn de hele zomer vrij. Moet nu dan nog vier maanden werken en kan me dan even een half jaar op mezelf en ons kindje richten. Verwacht dat ik redelijk snel weer werk kan vinden.

Vandaag gaan mijn vriend en ik lekker zwemmen, even een dagje ontspannen.

Liefs x

10. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden,

Mag ik gezellig mee komen kletsen?
    Zit ook bij de september mama's, maar daar is het behoorlijk druk. Aangezien ik niet altijd de tijd heb om verder te lezen, lijkt me het leuk om mij hier bij aan te sluiten.

Hier vorige week echo gehad en hebben we een kloppend hartje gezien. Een enorm mooie ervaring. Over 3 weken weer een echo, dan zijn we 12 weken.
    Hoe gaat het met jullie? Misselijkheid enzo?

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hee Princess, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier af en toe nog misselijk en kan nog niet veel eten. Ik eet vaker in kleinere porties.

Ik krijg de 16e de eerste echo, zie er echt naar uit. In het sept mama's topic is het idd erg druk. Hier is het lekker rustig haha ..

Liefs Beautevil xxxx

12. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Princess, welkom en gefeliciteerd! Ik heb donderdag mijn echo gehad!! Was echt geweldig om te ervaren. Alles was goed en het kindje was echt al heel erg aan het bewegen met zijn armpjes. Heel vreemd om alles al zo duidelijk te zien terwijl hij 3,27 cm is:)

Ik ben nog steeds erg misselijk, moet veel overgeven. Zit nog in de ziektewet, maar probeer zoveel mogelijk naar werk te gaan. Sta dan boventallig.

Geniet van de mooie dag!

13. Jo81

Jo81 Actief lid

27 dec 2011
    200
    0
    16
    Welkom princess en gefeliciteerd!
    Tara, fijn hoor een mooie echo.
    Ik mag dinsdag weer, spannend en zin in!
    Vandaag hebben we het goede nieuws aan mijn moeder en schoonouders verteld. Die zijn dolgelukkig!

Deel Deze Pagina