Hey meiden, zo, eventjes niet geweest hier, en meteen een heleboel bij te lezen! Hoe voelen jullie je? Ik ben zo ontzettend moe! En vandaag al de hele dag misselijk. denk zelf dat dat misschien is omdat ik vandaag vrij ben, na een hele week werken. En mijn lichaam en hoofd wat meer rust heeft... Dinsdag naar de gynaecoloog voor een echo, spannend!
Tulip, begrijpelijk hoor meid! Ik hoop dat de komende twee weken snel voor je voorbij gaan en dat je dan heel goed nieuws krijgt! Ik had iets te vroeg gejuicht dat ik geen klachten had... Deze week voel ik me flink beroerd. Ben ook ontzettend moe, misselijk en heb hoofdpijn. Ik kan bijna niks eten waardoor ik nog minder energie krijg. Gisteren werd het me even te veel en kwamen alle emoties eruit. Ik baal er wel van, want het is erg lastig op mijn werk. Mijn bazin vroeg al wat er met me aan de hand was. Omdat ik daar nog maar kort werk hoop ik niet dat ze denken dat ik het niet naar mijn zin heb of dat ik het niet aankan ofzo.... Ga het haar denk ik ook snel vertellen, waarschijnlijk wel voor de echo. Hoop dat ik me snel weer wat beter voel. Hoe gaat het met de andere meiden?
Ik voel me eigenlijk heel erg goed - even afkloppen!!! Wel ben ik heel erg moe. Gisteren tot 11 uur uitgeslapen, 's middags in slaap gevallen op de bank en s avonds om 22 uur ging het lichtje alweer uit. Niet zo gezellig haha, maar liever dit dan me beroerd voelen. Sterkte voor iedereen die zich niet goed voelt!
Hee Dames, ik voel me ook moe en bij vlagen misselijk. Vrijdag tussen de middag had ik mezelf getrakteerd op een patatje! Onderweg naar het werk aan de kant vd weg maar in een plastic tas gekotst. Damn wat was ik dr ziek van. Heb ook maar een paar patatjes kunnen eten en het kwam er zo weer uit ! Gister heb ik bij mijn opa ff wat aardappeltjes gegeten en ik zat voor de rest van de avond bomvol! Dus snaaien is er voor mij niet bij en das aan de ene kant maar goed ook haha !! Hij of zij helpt me nu al goed op mn voedingspatroon te letten Wel vond ik gister een klein stipje bloed in mijn onderbroek, niet echt noemenswaardig en er zal wel niks aan de hand zijn. Wat ik wel jammer vind is dat mijn libido ver te zoeken is. Wil mijn man niks tekort doen. Maar dat gevoel in mn buik en mn lichaam die aan het veranderen is ppff ik moet er ff niet aan denken die "polonaise" aan mijn lijf.... Ervaren jullie dit ook zo of is jullie libido nog hetzelfde ?? P.s : Dat emotioneel zijn herken ik maar al te goed. Jankte zelfs gister bij de tekenfilm van Belle en het Beest die mn nichtje aan het kijken was.... Liefs beautevil
emo: ja, dat heb ik hier ook... kan op dit moment heel makkelijk huilen (vooral bij iets op tv ofzo)... hoewel ze mij normaal nooit zien huilen (behalve manlief dan ) libido: hier (nog) nergens last van. Had dat bij de eerste 2 zwangerschappen wel, dat hij de eerste 2 maanden ofzo niet aan me moest zitten... maar had daar bij de andere zwangerschappen geen last van... oh.. toch wel.. bij de zwangerschappen na de 1e mk, maar dat lag niet zozeer aan mijn libido als wel aan de gezamenlijke angst voor een mk.... (die ook 2x zijn uitgekomen )
hihi, herkenbaar! Kan ook niet zoveel eten, libido is vééér te zoeken (pff, word al moe bij het idee!) en super emotioneel. Zat vorige week Claudia de Breij te kijken op tv en zij opende haar show met een mooi liedje en hoppa, ik zat te huilen. Pff, slaat nergens op!
Haha gelukkig ! Ben dus niet de enige! Heb nu wel een probleempje.. Pas geleden heb ik 2 trainingsbroekengekocht voor t werk. Lekker flodderig onder de overall. Nu heb ik vanmorgen ff snel een van die broeken aangetrokken en wat denk je ? Net zo strak om mijn buik.. Voel me net een zeekoe in die broek. Kan dat al zo snel ?? Mijn dinnetje gaat vandaag ff kijken naar haar positiekleding en wil me smsen al ze iets gevonden heeft... Ze mogen op t werk natuurlijk niks zien!!! Gisteren emotionele dag gehad bij opa. Hij is net 35 x bestraald en aan het bijkomen daarvan. We hebben hem verteld dat we zwanger zijn en dat hij dit niet mag vertellen. We hebben dit gedaan zodat hij ergens naartoe kan leven. Hij vroeg wel als hij toch zou overlijden of dit erg was. Toen heb ik gezegd: " Als je moe bent en niet meer kan moet je gewoon gaan. En dan waak je maar over onze kleine dondersteen". Hij werd helemaal emotioneel en, ik nu ook weer nu ik dit zo schrijf. Hij beloofde plechtig over ons kindje te waken als het hem niet lukt om hier te blijven. Ons kindje wordt naar hem vernoemd. Liefs beautevil
Hier eindelijk berichtje van mij..druk, druk. Ook hiet zit ik te snikken over het verhaal van opa. Wat mooi dat hij zal waken mocht hij er niet meer zijn. Tis heftig! Ik was 17 weken van mijn zoontje en mijn moeder kreeg een geklapte darm en is voor de dood weggehaald. Dat kwam door een tumor ten grote van een tennisbal. Was nooit eerder ontdekt. Was een zenuwslopende tijd. Chemo's, uitzaaiingen enz. Gelukkig boven wonder is ze er helemaal bovenop gekomen en gezond verklaard. Oei... Druppeltje bloed.. hoop dat het niks ernstig is. Ik had ook een beetje bloed vandaag maar dat kwam door een klein wondje die ik had gecreëerd bij het afvegen.. mijn hart zat in mijn keel... Ik kijk nu iedere keer bij het afvegen en er is niks meer te zien. Maar de schrik zit er goed in. 30-1 pas de echo....pfffff. Tis hier vrij rustig. Waar is de rest?
Wat een mooi verhaal van je opa! Ik hoop voor je dat hij jullie kleine wondertje over 8 maanden in zijn armen kan houden. Hier nog steeds moemoemoe, zit op mijn werk de hele dag te gapen. Ze zullen wel denken En ik heb de meest bizarre dromen, jullie ook?! Vannacht droomde ik bijvoorbeeld dat ik met 20 weken zwanger was bevallen van een kerngezonde dochter. Alleen omdat het zo vroeg was hadden we nog helemaal geen spullen én wisten heel veel mensen niet eens dat ik zwanger was. Raar! En ik merk nu ook dat ik tegen bepaalde geuren niet meer kan. In de trein zitten vaak mensen die net gerookt hebben. Sigarettenlucht vind ik al vies, maar wat ik vooral ruik is de handen van die mensen. Góóór joh!
goedemorgen! heb hier slecht geslapen want onze middelste is ziek dus heb weer de hele nacht opgezeten en vanochtend alweer aan het werk geweest. Ga nu ff dochterlief wakker maken en klaarmaken voor school en dan hoop ik dat ik daarna nog ff een uurtje onder de wol kan kruipen.. manlief werkt thuis vandaag dus dat zou in principe geen probleem moeten zijn. tot later!
Beterschap met de zieke Hoop dat je nog ff hebt kunnen slapen.. Ik heb vandaag geshopt bij kruidvat! Gister zag ik een boxtas liggen en nog wat ander klein spul dat je straks toch nodig hebt ! Voor de helft van t geld! Heb nu 3 rompertjes, 3 paar sokjes een badcape en een slaapzak allemaal in dezelfde neutrale stijl ( Taupe met wit) voor 10 euri Ben speciaal voor die boxtas nog naar een dorp verderop gereden maar helaas ze zijn weg! Had ik het gister gelijk maar mee moeten nemen maar ik twijfelde of ik nu al spulletjes moest gaan kopen dus heb eerst met hubby overlegd. Nu gewoon niet meer twijfelen als je iets goedkoops ziet zei hij haha. Ik heb verder helaas weinig eetlust ik wil alleen maar slapen ! Ook rare dromen idd. Ik zou vergast worden in een soort van oud bakhuisje en een andere man die in ene tevoorschijn kwam leidde de vergassers af en toen kon ik met een vals paspoort van dat veldje afvluchten. En toen was ik in ene in een reservaat in Griekenland. Echt weird haha ! Liefs Beautevil
hey dames, even snel.... net naar de ha geweest met Joshua, hij had alweer hoge koorts dus wilde de dokter hem toch even zien. Ze heeft alles nagekeken en gelukkig heeft hij alleen maar een oorontsteking en luchtweginfectie... dus dat scheelt wel... waren een beetje bang dat hij blaasontsteking of longontsteking erbij had maar dat was gelukkig niet zo. Hij heeft nu neusspray en ab gekregen die hij een week lang moet nemen. Binnen 2 dagen moet de koorts weg zijn, anders moeten we nog even terug....
Hee meis, wat vervelend ! Heel veel beterschap met de kleine zieke. En zorg goed voor jezelf he Liefs Beautevil
Goedemorgen, vannacht gelukkig goed geslapen. Gisteravond tegelijk met de kids naar bed gegaan en gelukkig geen nachtelijke onderbrekingen gehad. Vanochtend was het wel weer errug vroeg opstaan, maar ik moet zeggen dat ik me vandaag (tot nu toe althans ) erg fit voel. Joshua is onderhand al onder aan het spelen, en ik zou zo niet zeggen dat hij nog ziek is, al zegt zijn temperatuur en zijn gehoest natuurlijk wel nog anders. Ben allang blij dat hij weer vrolijk is en niet meer zo hangerig . Nu Thessa maar eens gaan wakker maken en kijken hoe het met haar is. (Als ze nog ziek ik mag ze nog niet naar school en kan ze niet naar het verjaardagsfeestje van haar vriendinnetje)... tot later!
Hee meis, hoe was het met Thessa ?? Nog naar de verjaardag van haar dinnetje geweest of was ze toch te ziek ?? Hoe is het met de rest vd dames ? Zo rustig hier haha ! Heb een poging gedaan om in het topic van Sept mamma's mee te praten maar mijn god wat gaat dat snel daar !!! Veel Sept mamma's dus haha .. Liefs Beautevil xxxx
Met Thessa was alles goed. Ze is gister gewoon naar school gegaan en daarna naar het verjaardagsfeestje. Je merkt wel aan haar dat ze erg snel moe is, maar voor de rest gaat het weer helemaal goed. Gelukkig heeft ze nu weekend en kan ze morgen lekker uitslapen! En idd, bij de septembermama's gaat het erg snel, maar is daar wel gezellig
Kijk das beter nieuws. Hoe is het verder met jou ?? Hier erg misselijk enzo en kan weinig eten haha. Ben ook blij als ik weekend heb morgenavond... Liefs beautevil
nou, met eten in ieder geval geen probleem.. heb het idee dat ik de hele koelkast kan leegeten... behalve dan brood etc... daar heb ik nou echt geen lust in de laatste weken... maar energie is wel erg laag... het scheelt wel als ik overdag even naar buiten ga (buiten mijn krantenronde 's ochtends).. daarna heb ik altijd weer even een energieboost... ... ga ff kijken naar het eten, ik begin het al te ruiken (het staat in de oven)... tot na het eten!
ohhhhh ik moet ff spammen! ben verrot! haha moemoemoemoemoe net als bij mijn dochter. In combinatie met hoofdpijn en... uiteraard ook misselijk. Maar zolang ik eet gaat het wel. En strontchagerijnig! bekend verhaal?