Hallo, Ik ben blij! heb gisteren en vandaag positief getest waarbij de "test streep" eerder zichtbaar was dan controlestreep. Dus volgens mij ben ik dan toch echt zwanger! (ben denk ik nu max 1 week overtijd) Ik vraag me nu af wanneer ik naar de huisarts moet gaan. Ik heb geen huisarts gehad in het dorp waar ik nu woon, dus ga maar eens op zoek. Wanneer moet ik nu naar de huisarts voor een bloedtest? of moet ik naar een verloskundige? Groetjes
gefeliciteerd! Je hoeft niet naar een huisarts toe. Ik zou gewoon de vk bellen en die maakt een eerste afspraak met je!
hoi bij mijn kwam het streepje ook net voor de controle streepje! En idd ik zeg het ook, je kan gewoon contact opnemen met de verloskundige praktijk. Maar wel handig om even door te bellen de de huisarts dat je zwanger bent. staan ze niet voor verassingen als je iets hebt Geniet ervan!
ik ga morgen nog eens testen voor alle zekerheid want morgen zou mijn nod zijn en manneke wilt perse nog eens testen. ben beetje bang dat ik alles gedroomd hebt en dat ik morgen niks zie maar dat is gek dus maandag vk bellen!
gefeliciteerd! Idd gewoon de vk bellen die wil je eerst zien met 8 weken, vertelde mijn ha vanmorgen nl aan me liefs kim