Hee meiden (en enkele heren natuurlijk ) Ik heb vanmiddag toch maar getest.. Op aandringen van de meiden van het topic: na mk gaan we er weer voor ... En ja hoor hartstikke positief ! Ik ben weer ZWANGERRRRRRRRR Ga ik toch nog zwanger het huwelijk in !
hoi sam! heel erg gefeliciteerd! Hoop dat jij meer geniet van zwanger het huwelijk in gaan dan ik Dubbel veel geluk gewenst. Liefs Friendly
HAHA dank je wel dames! Dat hoop ik ook.. De hele dag misselijk zijn op je huwelijksdag is natuurlijk ook niet alles.. Maar goed, dat hopen we maar niet X SAM
Sam8: Van harte meid! Wat een heerlijk nieuws! Fijnn dat het zo goed voelt en nu maar lekker van genieten! ( *En wat een leuke trouwdatum!) Liefs Anna, een mei mama
HAHA JA.. Nou ja.. Is verplaatst omdat ik zwanger was.. het zou 4-4-2008 worden. Maar dan zou ik op het einde lopen, dus hebben we het vervroegd.. 21 sept in ondertrouw en 22 sept begon de mk.. Maar goed.. We hebben de datum mooi laten staan.. 08-02-2008.. En we zijn de enigen in de gemeente.. is toch leuke datum zou je zeggen HIHI