Mijn eerste gdachte...he jakkie bak En ten tweede, zwanger raken tijdens je menstruatie dat gaat dus echt niet.
ehm ja..das ook wat ik dacht.. Maar er schijnen er meer te zijn die dat doen.. al hoewel ik er absoluut niet aan denken moet..
als je al een eisprong hebt, ben je je eitje zowiezo kwijt als je menstrueert en daarna moet je weer wachten op een nieuw eitje. Volgens mij is het zo goed als onmogelijk om tijdens mentruatie zwanger te worden....maar vooralsnog je hebt altijd medische wonderen haha
Ik heb weleens een verhaal gelezen van iemand op zwsp die de laatste dag van haar menstruatie onbeschermde seks had en hupsa zwanger. Dus tja bij een hééél vroeg ei in combinatie met zééér langlevend zaad... Het is niet geheel onmogelijk, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Als je een vroeg ei hebt, en een lange ongi, dan zou het idd kunnen voorkomen dat je MOET klussen waneer je nog ongi bent ...
Idd, als je bijvoorbeeld een cyclus hebt van 21-22 dagen, en je bent een week ofzo ongi... Hoeft nog niet eens zelfs, als je een luteale fase hebt van 17 dagen ofzo heb je best kans dat je ei springt als je nog ongi bent.
Het is uitzonderlijk, maar erg sterk zaad schijnt een week te kunnen overleven. In dat geval kun je zelfs bij een normale of wat kortere cyclus het eitje bevruchten.
Ik snap niet zoveel van de vraag. Misschien volgende keer een duidelijkere vraag stellen? Maar het is inderdaad mogelijik om tijdens of vlak na de menstruatie zwanger te raken. Al is de kans heeeeeeeeeeel klein! Succes!
ja maar ik bedoel op de laatste dag van je menstruatie. maar niet volop ongesteld hoor. ik vroeg het me af ik wacht liever tot ik me eirsprong heb.
Je kan inderdaad beter wachten tot vlak voor je eisprong. De 2/3 dagen daarvoor ben je namelijk het vruchtbaarst. Als je wacht tot je eisprong ben je helaas weer te laat. Spermacellen leven langer dan een eicel. Succes!