Zeer onregelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sterrekind, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

15 aug 2006
    738
    0
    0
    Omdat ik hier nog geen topic over zag begin ik hem maar. :)

Ik heb dus een zeer onregelmatige cyclus.
    Daar hadden we bij de 1ste al rekening mee gehouden. Toen was ik Januari gestopt 2x ongi geworden en in Juni zwanger tot onze grote verbazing.
    Dat was toen best wel even schrikken want zelf waren we er een beetje vanuit gegaan dat het wel minimaal 2 jaar kon duren maar na de schrik dol gelukkig.
    We liepen weken met een smile op ons gezicht.

En nu voor de 2de.
    Diep in mijn hart was ik er vanuit gegaan dat het weer zo zou gaan maar dat is dus niet het geval.
    Nu ook weer in Januari gestopt.
    1ste ronde 40 dagen
    2de ronde 60 dagen in deze ronde is er wat van mijn baarmoedermond weggehaald omdat ik pap3 had en dan mag je pas gemeenschap hebben als je helemaal geen bloedverlies meer hebt dus ook geen bruine afscheiding.
    En nu nog met de 3de ronde bezig vandaag 128ste dag

IK ben op dag 100 begonnen met temp. want dat raadde de HA aan maar hij wilt me pas in December doorsturen.

Nu moet ik 11 September al naar de gyn voor een controle uitstrijkje en dan gaat mijn temp.lijst gelijk mee want dit is wel een hele lange cyclus.

Wie heeft dit ook?

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    jeetje sterrekind,

dat is wat je noemt onregelmatig zeg... mijn cycli zijn ook aan de onregelmatige, maar vooral lange kant.

als ik jou was zou ik inderdaad naar de gyn je temperatuurlijsten mee nemen en kijken of je zo niet meteen de doorverwijzing kunt omzeilen... was je voor je aan de pil ging ook altijd onregelmatig?

succes in elk geval
    Chrizzzy

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb ook een hele lange cyclus (186 dagen) gehad toen ik gestopt was met de pil, die werd steeds korter tot ik eigenlijk op 31 dagen zou zitten, maar toen zwanger was, mijn cyclus staat hieronder...
    heb je een andere pil gehad als voordat je van de 1ste zwanger werd?
    suc6 ermee!

Deel Deze Pagina