Positief getest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door MichMar, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MichMar

MichMar Niet meer actief

Onvoorstelbaar, en nog steeds niet helemaal het besef, maar ik heb vanmorgen enorm positief getest.
    Morgen gaan we een CB test met indicator doen aangezien mijn borsten al enorm gegroeid zijn de laatste 2 weken, en mijn buik toch ook echt wat opgezet is. Ik ben zeer benieuwd wat er uit gaat komen morgen...
    Ik ben 14 jaar aan de pil geweest en heb deze 13 oktober voor het laatst geslikt, vandaar dat we er wel erg beduusd van zijn, zo snel hadden wij toch niet verwacht:D

2. me83

me83 Niet meer actief

gefeliciteerd!! en zeker snel zeg!!!:D

3. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Gefeliciteerd! Ik heb 6okt laatste pil genomen, 30dagen cyclus en nu zwanger!! Ook opgezette buik, grotere borsten. Heb je verder kwaaltjes?

4. MichMar

MichMar Niet meer actief

Bedankt voor de reactie's...
    Miertje ook gefeliciteerd uiteraard, was jij ook zo bebouwers dat het al zo snel raak was?
    Ik heb het idee dat ik wat sneller moe ben op de dag, ik heb al 2 weken constant honger. En vreemde pijntjes in mijn buik die ik nog nooit eerder heb gevoeld.
    En jij? Hoe voel jij je?

5. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Ik ben heel erg moe! Erge rugpijn, pijnlijke tepels/borsten en soms wat buikpijn . En bij vlagen misselijk. Maar hoort erbij he? :)

Ja wij waren heel erg verbaasd. We hadden het pas over een half jaar ofzo verwacht. Op zn minst! Haha! Heerlijk om zo de feestdagen in te gaan! Ook wel eng want duurt nog wel even voordat de eerste echo is.

Lieve groetjes

6. MichMar

MichMar Niet meer actief

Nou inderdaad, wij hadden ons ook op minstens een half jaar ingesteld. Maar eR jij al zei, dit is mooi de feestdagen in gaan :)
    Zojuist een CB met indicatie gedaan.

7. Miertje84

Miertje84 Bekend lid

6 nov 2011
    776
    1
    16
    Utrecht
    Leuk om je testen te zien! Lekker genieten nu! Knuff

Deel Deze Pagina