Ik weet nu sinds een paar dagen dat ik zwanger ben, althans volgens twee testen , maar wie test nou of het daadwerkelijk zo is? Kan het nog steeds niet echt geloven, dus heb eigenlijk nog een bevestiging nodig. Morgen heb ik afspraak met de huisarts maar weet niet of hij het ook nog eens controleert? Iemand? Liefs Hester
Gefeliciteerd! Je test zelf of je zwanger bent. De huisarts deed het bij ons niet, maar je kan er natuurlijk om vragen als je onzeker bent. verder testte moeder voor moeders nog een keertje extra bij mij. En dan is het wachtn op de echo bij de vk. Die krijg je vaak pas rond week 10.
Haai Hes, GEFELICITEERD! Ik had ook twee zwangerschapstesten gedaan die positief waren. Maar kon het net als jij nog niet helemaal geloven. De volgende ochtend snel naar de huisarts en die heeft ook nog een test gedaan. Zou gewoon dezelfde test zijn als die je thuis gebruikt vertelde hij. En Ja, POSITIEF! Dus ga er gewoon maar lekker vanuit dat het ECHT waar is!
Huisarts deed het bij mij ook niet, als de test zegt zwanger ben je het ook. Ik heb toen wel uit laten rekenen hoever ik ongeveer was. Gefeliciteerd meid! Geniet ervan