heb vanmorgen een test gedaan , drie dagen voor mijn NOD . (er staat dat je deze al 6 dagen voor NOD kan doen) Ik zag eerst geen streepje, de test was vrij vlekkerig, beetje roze waas zat erover . maar toen hij droog was zag ik ineens een lijn!!!!! ik snap er niks meer van nu?!?!?!? is deze nou positief of niet? Met mijn vorige zwangerschap zag ik bij de eerste test het lijntje ook pas toen hij droog was........... een lijn kan er toch alleen komen als je HCG aanmaakt? heeft iemand ervaring met deze testen? liefs Muis
Ja vind ik ook hoor, lees maar eens in die bijsluiter er staat dat je moet wachten met aflezen tot de test helemaal droog is, alleen niet meer na een half uur maar dat heb je ook vast niet gedaan. ik zou morgen ofzo nog een testje doen maar ik denk echt dat je zwanger bent. Groetjes Wilma
hij is alwat donkerder geworden , zo'n test had ik met sensitest midstream op mijn nod .... alvast een kleine proficiat hoor !!!
@Marjon jaaa hij droogt nu echt goed op.... ik weet niet echt of hij geldig is hoor..... ik had m gedaan.. na 5 min afgelezen, zag niks. en toen ben ik nog ff in bed gaan liggen.. naja morgen nog maar een doen!! jij ook net zwanger zie ik!! leuk man gaat alles goed? xxx
bij werden de eerste 2 testeb van sensitest ook pas later echt duidelijker ..........hopelijk geldt dat voor jou ook ... ja hoor hier gaat alles ok met de zwangerschap !!!
haha nou nou ik juich nog niet te vroeg morgen nog een testje ertegen aan gooien ... ik laat het wel even weten. maar geloof er niet meer zo in... vorige 2 maanden ook licht positieve test gehad (vroege predictor) en werd gewoon ongi.... daarom nu maar sensitest gekocht, maar niet echt negatieve verhalen hierover gelezen jullie horen het morgen
Ik wil je niet bang maken hoor maar ik had bij al mijn negatieve sensitesten zo'n streepje zelfs binnen 5 minuten soms...
Ik had ook zulke testen van Sensitest.. (zie fotoalbum) en toen heb ik een dag later een CD gedaan en ik ben dus echt zwanger!!! Gewoon nog eens testen met een andere test.. Succes
@ Done, ja daar hou ik ook rekening mee hoor maargoed we zien het morgen wel!!! zijn ook veel mensen die wel zwanger waren na zo'n test dus het kan nog alle kanten op!!! @Senna, kijk dat zijn fijne fotos hihi dat biedt perspectief!!! hmmmm meer meer hahaha...... ik ga uit van geen zwangerschap, heb ook nog niks tegen manlief gezegd haha, wil het eerst zeker weten voor ik mezelf blij maak met een dooie mus.... (of een dood ei in dit geval whoehaha) nou ik post hier morgen wel weer als ik meer weet!!! zal er ook een foto bij doen mocht ie wel posi zijn!!! ga zo pitten want mijn zoontje heeft sinds 1 week 2 tandjes, dus mama is geslooooppttttttttttttttttttt slaap lekker allemaal!!! liefs Muis
Ik zie toch echt 2 positieve testen, dus denk echt dat ik je kan felicitieren! Het zijn 100% geen indrooglijntjes, die zien er anders uit