Hey dames, Vandaag voor het eerst m'n ovulatie testen van zwanger en Kids binnen. Op cyclus dag 20 (vandaag) probeer ik hem uit super veel gedronken en toen vond ik dit ..... Als ik niet zoveel gedronken had, zou dit dan (bijna) positief kunnen zijn?! Ik had verwacht dat ik hem eigenlijk al gehad had. Ik moet 4 weken na laatste ongi beginnen met de pil maar het lijkt mij het slimst om het nu een weekje op te schuiven.. Right?
Ik had gewoon knallers als ik veel had gedronken, volgens mij hoef je geen geconcentreerde urine te hebben voor een lh test maar ik kan mij vergissen. Je had eigenlijk 2 uur later opnieuw kunnen testen.
Als je op dag 20 begint heb je er weinig aan. Je hebt bijna altijd wel lh in je urine. Je zou beginnen na de ongi met de pil...waarom met ovu testen dan ei op sporen? Moet je voor een behandeling met de pil beginnen? normaal is het toch de eerste dag van de menstruatie of vergis ik me nou enorm
Ik begon te laat omdat mijn testen er niet zo vlug waren als verwacht. Ik spoor mijn ei dus op om zeker te weten dat ik op tijd / niet te vroeg begin
+ om onveilige seks uit te sluiten. Zou niet aan de pil willen beginnen als ik zwanger ben. Als dit mijn eisprong is pf nabij een eisprong is geweest is dat dus niet gelukt.. Het uit sluiten dan he
E reden van de test vind ik een beetje "vreemd" maar goed.. De test is zeker niet positief,geen idee wat je cyclus is maar als je denkt je ei al gehad te hebben dan zal je die waarschijnlijk niet nog eens krijgen. Je zegt niet met de pil te willen beginnen als je zwanger blijkt (begrijp ik) maar jullie gebruiken dus geen condoom? Want dan blijft het sowieso lastig om opnieuw met de pil te beginnen
Ik dacht ook dat je op eerste dag van de menstruatie met de pil moest beginnen. Waarom vrij je niet even veilig tot de menstruatie begint? Ik test overigens van ei tot menstruatie positief daar valt ook niks over te zeggen.