Rare zwangerschapstest... positief of negatief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saartje123, 19 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb net een goedkope zwangerschapstest gedaan, maar ik ben er niet veel wijzer van geworden.

Volgens de bijsluiter kan je na 5min het resultaat aflezen. Nou wekker gezet en na 5min weer terug gaan kijken en hartstikke positief.

Dus ik leg de test weg en kijk na 10min weer en het tweede streepje is weer weg... Nu weet ik dus niet of ik deze test als positief of negatief moet zien. Of misschien was het een ongeldige testresultaat... Nog iemand hetzelfde meegemaakt hier?

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Wat raar... Heb je een foto? Ik zou t als ongeldig zien of voor nu iig negatief en morgen weer testen

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Idd foto?

4. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ja echt raar he.

Ik heb helaas geen foto gemaakt van toen ik na 5min keek.. Het was ook geen licht tuurstreepje ofzo maar hartstikke donker.

De test heeft nu maar 1 streepje, dus gewoon negatief. Als ik thuis ben zal ik er wel een foto van maken.

Ik denk dat ik zo toch maar even langs de winkel ga op de terugweg naar huis.... want dat moest natuurlijk net de laatste test zijn die ik nog in huis had liggen....

Ukkie1 vindt dit leuk.
  5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat voor merk test was dat dan? Vaag ook trouwens. Soms wil het wel eens dat de test nog aan het doorlopen is. Dan "wandelt" het streepje dus weer weg, omdat het nog niet klaar was met doorlopen. Toch hoop ik dat je van een beter merk een mooie positieve test mag hebben. Ga je straks weer testen of morgen? Succes alvast!

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Net weer getest en deze keer wel gewoon negatief. Dus ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben....

Bijgevoegde bestanden:

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Is idd dan helaas een langzame doorloop vd vloeistof geweest. Had je met 3 minuten gekeken dan zou hij "op de verkeerde plek" hebben gestaan omdat het nog aan het doorlopen was en na 7 minuten had hij al bijna weg geweest.
    Heel naar idd.
    Je kan het beste een resultaat volgen of pas met 10 minuten aflezen ;)

Deel Deze Pagina