Hallo Allemaal, Helaas zijn wij ook al ruim 1.5 jaar bezig en nog geen resultaat. Het is april en dan mag ik als wij er aan toe zijn verder het ziekenhuistraject in. Maar denk dat we nog even willen wachten. Nu moet ik wel me temperatuur bijhouden. En dit is mijn eerste resultaat. Zelf weet ik niet of dit een goeie cyclus is of dat er afwijkingen zijn. Misschien willen jullie er een blik op werpen. Alvast bedankt!
Is een prima kaartje hoor. Duidelijke eisprong op cyclusdag 17. Hoeveel dagen is je cyclus gemiddeld?
Mooi duidelijk kaartje. Eisprong is goed te vinden. Nu al 14 dagen na eisprong.. benieuwd of je ongesteld gaat worden.. Weet je ook hoe lang je luteale fase is? (fase tussen eisprong en menstruatie).
Nee niet precies, de 2 maanden hiervoor was het een drama met mijn cyclus. Tussentijdse bloedingen met veel buikpijn. Beide keren werd ik een week later weer ongesteld en waren me cyclussen ook langer. Maar ik heb al die tijd daarvoor altijd een 28 dagen cyclus gehad. Voordat ik de pil slikte erg veel problemen gehad met mijn cyclus twee jaar lang alleen maar doorbraakbloedingen en elke keer een andere pil. Uiteindelijke werkte alleen een hele lichte pil. Ik was al bang dat het terug kwam, maar geluk is me cyclus nu als het goed is wel weer rustig. Dus spannend hopen dat ik niet ongesteld wordt!
Spannend! Als je temperatuur morgen naar beneden gaat, is de kans groot dat je ongesteld wordt, als de temp zo blijft of nog hoger, dan kun je misschien een testje wagen.
Hmm hopelijk morgen nog hoog en zkh traject niet nodig. Voor als nog mooi kaartje! Duidelijke eisprong, temperatuur nog mooi hoog 14 dpo
Test was helaas negatief. Ik gebruik altijd sensitest hebben jullie ervaring met deze testen? Me temperatuur is wel weer omhoog naar 37.7.
Als je vandaag 15 dpo bent zou de sensitest wel een streepje moeten geven.. al was het maar een lichte. Ik vind zelf de kruidvat 2v5 gevoeliger dan de sensitest stripjes.. Wellicht maak je traag hcg aan of je hebt vanmiddag een hele pot thee gedronken.. Bewaar morgenochtend je ochtendurine en probeer het even met een kruidvat testje?
Veel vrouwen testen op 14 dpo positief bij een zwangerschap. Maar je hoeft helemaal nog niet positief te testen op 15 dpo. Heel veel vrouwen testen namelijk pas later positief. Ook dat is heel normaal. Er kan namelijk ook sprake zijn van een late innesteling of een diapauze. Hcg verdubbeld iedere 48-72 uur. Mocht het iedere 72 uur verdubbelen dan test je ook wat later positief, maar dat valt niet onder de noemer traag, valt gewoon binnen de normaalwaarden. Dus ook sensitest hoeft géén streepje te geven, zelfs geen lichte. En misschien was urine niet geconcentreerd genoeg. Er is dus zeker nog hoop hoor zolang je temp hoog blijft en je menstruatie niet begint.
Vanmorgen getest helaas weer negatief. Heb een beetje zeurende buikpijn, en net paars slijm verloren. Nog niet eerder gehad maar zal toch wel de ongesteldheid zijn aangezien ik morgen ongeveer ongesteld moet worden
Ben erg benieuwd wat het gaat worden. Je temperatuur is nog steeds hoog. Zou toch mooi zijn als je een dezer dagen een positieve test in handen houdt.