Ik hoop het ook, maar heb een onderbuik gevoel dat mijn temp morgen in elkaar stort. Mocht het niet zo zijn, dan waag ik morgen nog een testje
Mijn temp is nog steeds hoog, maar toch zegt mijn onderbuik gevoel dat het niet raak is. Ik heb geen testjes meer, maar zal deze straks gaan halen. Mocht mijn temp morgen nog steeds hoog zijn, dan ga ik een testje wagen.
Ik zie op je kaartje een hoge temp, maar ook een nega test. Had toch echt wel verwacht dat 'ie positief zou zijn. Ik hoop voor je dat je één van de dames bent die langzaam hcg aanmaakt.
Ik snap er ook geen snars van. Mijn temp blijft inderdaad hoog en mijn test vanochtend was weer OMO-wit. Ik heb wel die "zwanger worden" capsules van de etos gebruikt. Misschien dat daardoor mijn LF wat langer is.
Hmmmm, dan moet mijn temp morgen gaan zakken. Ik ben benieuwd. Ik denk wel dat ik dan een maandje ga stoppen met tempen. Ik temp al 11 cyclussen en want die temp beheerst mijn leven de laatste week van al mijn cyclussen. Vooral deze maand maak ik mezelf helemaal gek. Even een maandje rust is denk ik wel even goed.
Owh de duikvlucht van vandaag voorspelt weinig goeds. Balen. Wat ik gedaan heb toen tempen te veel ging overheersen is stoppen nadat ik mijn eisprong gevonden had. Dan weet je die wel precies, maar heb je de laatste 2 weken niet meer die stress.
Oeh! Wat een daling! Je ongi zal dan vast vandaag of morgen gaan doorbreken. Jammer! Maar zat je gevoel toch juist
Ja, mijn temp is flink ingestort. Maar ben wel blij dat die onzekere tijd weer achter de rug is en ik mijn nachtrust weer terug heb. Ik ben altijd zo'n verwend nest die een LF van 12 dagen heeft en die twee dagen extra waren echt hel Misschien dat dat een idee is Bouwjaar1979, want vooral die laatste twee weken zijn echt erg! Bedankt dames voor het steunen en de bemoedigende woorden
Nou dames, mijn menstruatie is begonnen en ik heb besloten om 1 maandje niet te tempen. Kijken hoe het bevalt en dat ik daarna (hopelijk niet nodig ) alleen de eerste fase van mijn cyclus ga tempen. Nu eerst maar eens zien af te kicken van het tempen, want ben er volgens mijn hartstikke aan verslaafd
Haha... ken het wel. Van mijn dochter was ik gelukkig vrij snel zwanger, maar was wel elke keer bezig met tempen en aan het 'spelen' op FF wat gebeurt er als ik alvast zus invul etc. Na de bevalling ben ik weer gaan tempen om te zien hoe mijn cyclus onder de BV zou zijn. Kon het echt niet los laten het tempen en heb zelfs de eerste cyclus met de nuvaring getempt. Gewoon omdat ik nieuwsgierig was wat mijn temp dan zou doen Ik hoop voor je dat het niet tempen je de rust geeft die je zoekt. Succes in komende ronde! En hopelijk hoef je helemaal niet meer te tempen
Grmpf.... Balen zeg! Wat het niet-tempen betreft komt het goed. Het is alleen even wennen. Vorige keer heb ik alleen in de lf de boel in de gaten gehouden.. Want het is toch wel een beetje eng haha. Deze keer stop ik na mijn eisprong.. Want in ben echt bang om die te missen.