Ola....hier ben ik weer...zie mijn FF (klik op banner) heb eindelijk na een vmk/mk weer een normale cyclus...nou ja normaal..bedoel eigenlijk te zeggen een ei gespot..mede door tempen, maar ook door ZH bezoek dd. 16 nov. Toen gaf de ferti arts aan dat ik een ei had van 14 mm..dus dan komt het wel overeen met mijn FF...Ik zie wel een blauwe kruis, maar dat komt omdat ie het continu vooruit schoof en dat is onzin...dus heb gewoon die dag aangehouden zoals het zou moeten zijn....maar nu was vanmorgen mijn temp best wel lager dan dagen ervoor...ik lees her en der dat er mogelijk sprake zou kunnen zijn van een innestelingsdip...wat denken jullie? Of is dat echt onzin? Ik hoop dat het gewoon snel weer raak is, ondanks mijn PCOS en nu al meer dan 5 jaar oefenen en na een mk vorige maand ben ik er onderhand wel klaar mee
Yeps al was het wel om half 6 ongeveer toen ik de temperatuurmeting deed..maar kan niet anders op de dinsdag/donderdag want dan sta ik zo vroeg op..de rest van de dagen gewoon rond 6,45 uur.. zou dat veel schelen denk je?
hi PCOmama, denk dat het tijdsverschil iets kan schelen (0,1 -0,2) maar niet zoveel. Dus ziet er goed uit. Heel hard duimen dat je temp hoog blijft! Spannend.