Zaterdag had dochterlief een positieve zelftest en vandaag zag ik rode vlekjes en blaasjes Ze had jeuk aan dr vagina en die zat helemaal onder is dit toeval??
Zeker toeval. Mijn zoon heeft ook net waterpokken en corona tegelijk gehad. Hij had een klasgenootje die onder de waterpokken zat en zo’n twee weken later had hij het ook. Ik vermoed wel dat doordat hij de waterrpokken al eerder had opgepikt zijn weerstand misschien ook wat minder was en dus kon corona er makkelijker bij. Incubatietijd van waterpokken is 2 à 3 wkn, dus veel langer dan die van corona. Dat heeft je dochter dus ook veel eerder opgepikt. Hier ging het overigens prima samen. Corona verliep symptoomloos en waterpokken was 1 nacht echt last van de jeuk en daarna was het ergste wel over. Beterschap voor je dochter!
Ik heb vroeger de bof en de waterpokken gehad. Ook stom toeval al was ik echt behoorlijk ziek Ik ben dus ook van team toeval
Mijn zoontje heeft in oktober de waterpokken en krentenbaard tegelijk gehad. Krentenbaard was iets eerder en paar dagen later zat ie helemaal onder de waterpokken. Denk dus ook toeval
Mijn dochtertje had twee jaar geleden aansluitend krentenbaard, waterpokken en hand voet en mondziekte. Denk dat het met verminderde weerstand te maken had dat alles tegelijk kwam.
Toeval en geen toeval - wat lafayette al zegt; de weerstand is minder, dus je hebt een verhoogde kans om nog meer dingen op te pikken... en als je daar dan nét mee in contact geweest bent, heb je dubbel pech (of niet; 1x goed beroerd en dan klaar)