Positief, klinkt leuk, maar is het niet

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door mxm, 28 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.040
    14.719
    113
    Vrouw
    Ja klopt helemaal. Hopelijk ben je snel klachtenvrij, dat scheelt voor jouw man zijn quarantaine tijd. Elke dag dat jij langer klachten hebt schuift ook zijn quarantaine een dag op.

mxm vindt dit leuk.
  2. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.245
    681
    113
    Miss vindt de werkgever van jou man het niet erg als hij toch komt werken ondanks niet gevaccineerd/booster en dan elke dag zelf test doen.
    Als werkgever zou ik daar voor kiezen, het is toch niet te doen anders? Die is straks anders ruim 2 weken niet op 't werk. Ik snap dat isolatie met jonge kinderen bijna niet te doen is.
    Kinderen mogen ook gewoon naar school en zijn ook niet gevaccineerd.
    Zou open zijn naar je werkgever en hun maar gewoon laten beslissen en aangeven dat hij gewoon wilt komen en wat afstand houdt van andere

3. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Er kan hier nu niemand komen natuurlijk omdat ik nu Corona heb. Ik lig zelf ziek op bed. Mij lukt het niet om de kinderen te verzorgen helaas. Gelukkig heeft hij vannochtend met zijn werk kunnen bellen, en hebben zij maandag weer contact. Tot die tijd is hij thuis.

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar dan kun je toch wel in isolatie? Als het je niet lukt de kinderen te verzorgen en je man dat doet, dan kom je toch inprincipe ook niet beneden en is dat toch gewoon isolatie?

Adje en Disneyfan vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina