Goedemorgen! Ik temp elke ochtend om 10 over 6 net als deze ochtend mijn temp was nog steeds 36,5.. Getempt en verder gaan slapen.. Net weer wakker en ik voel zelf aanzienlijk warmer aan dus ik dacht temp nog eens had in de tussentijd niets gedaam alleen slapen is mijn temp ineens 37,0! Is mijn eisprong nu geweest? Want mijn temp op het zelfde tijdstip was mijn basale temp.. Ik temp morgenochtend weer als die dan hoog blijft weet ik het zeker.. Ovulatietest is negatief
Een ovu test zal postief zijn voor je ei. Met temperaturen weet je altijd pas achteraf of je je ei hebt gehad. De eerste temp die je hebt gemeten is juist, de tweede heb je niets aan. Ik zou zeggen morgenochtend gewoon temperaturen en afwachten. Ik weet het is zenuwslopend... het is afwachten
Dankje voor je reactie 😊 Ik temp gewoon door ik ben nog wat een leek hierin vandaar mijn vele vragen
CB ovulatietest is weer een smiley terwijl deze gisteravond negatief was.. Vanavond toch nog maar een keertje klussen
Met temperaturen kun je alleen achteraf je eisprong vinden. En je moet niet op afwijkende tijden gaan meten, die hogere temp zegt dus helemaal niets. Een smiley van cb wel, dus hij komt er waarschijnlijk aan. Meestal binnen zo'n 24-48 uur.
Ik test al 3 dagen een smiley Ik heb op het moment veel last van mijn liezen, krampachtig gevoel.. Vanavond nog maar een keer klussen en zien wat mijn temp morgenochtend doet
Heel goed dat je al 3 dagen een smiley hebt op je Cb test. Als je in de 48 uur nadat je de eerste smiley had hebt geklust is het prima. En dan gewoon om de dag klussen... Als alles dan in orde is bij jou en je partner dan komt het helemaal goed! En dat je zoveel vragen hebt... ach daarom zijn we hier allemaal toch. Alleen de 1 is wat verder dan de ander... maar ook ik ben zo begonnen....
Ik had ook gedurende 4 dagen ofzo een positieve ovulatie test, toen maar mee gestopt want ik werd er tureluur van. Gelukkig temp ik ook want dat gaf wel duidelijk weet dat mij ei was geweest. Succes nog
Ik heb dinsdag een afspraak bij de VK voor een Pre-conceptie afspraak.. Mijn HA heeft mij dit geadviseerd omdat ik anorexia heb (gehad)
Ik heb helaas geen ervaring met temperaturen. Is niks voor mij. En al helemaal niet op de zelfde tijdstip
Al moet ik zeggen dat ik mijn ei zo duidelijk heb gevonden het wel een fijn gevoel geeft en ik me niet zo gespannen voel.. Ik vind het fijn dat mijn HA zo'n geweldige man is die mij in alles serieus neemt en mijn gevoel niet wegwuift
Dat zou je eisprong idd moeten zijn. Na een paar dagen kun je het echt zeggen als je temp mooi hoog blijft.
Ik was vanmorgen om 10 voor 5 wakker want ik moest plassen.. Ik temp altijd om 10 over 6 is mijn temp nu wel betrouwbaar? Of moet ik morgen afwachten voor een nieuwe meting?