Haai, Ik had 25 en 26 juni positieve ovulatietesten en 27 juni een negatieve ovulatietest. Wanneer zal die ongeveer gesprongen zijn want stel dat die donderdag 28 juni is gesprongen. Wanneer kan ik dan op z'n vroegst testen? Heb geen geduld hihi Groetjes
ik heb vorige week getest, dat was 11 dagen na ovulatie... dik positief! 7 dagen na ovulatoie getest en die was negatief
kheb hier vorige maand en deze maand 4 dagen voor nod (posi)getest! bij de een is er dan al een posi test mogelijk,bij de ander pas op of na nod. succes iig!
Ik weet niet precies wanneer mijn ei was dus even een reken dingetje erbij. Ahv de uitslag van het bloedonzoek weet ik dat ik dit keer bij: 3+3 de eerste keer heel licht positief getest heb (Kruitvat 2v5) 2 weken gratis zou dus dan betekenen dat ik bij 1+3 getest heb en dat zou dan 10 dagen na mijn ei zijn als ik het goed heb
Je zou het vandaag kunnen proberen. Ik vond testen op 9 dpo altijd erg leuk. Negatief zegt nog niets en een heel vaag streepje geeft goede moed. Je moet er wel van houden om jezelf beetje voor de gek te houden, maar dan is vroeg testen super leuk
ik zou standaaard op zijn vroegst 3 dagen voor NOD testen maar nog beter is op NOD en nog beter als je overtijd bent, en dit zeg ik omdat juist altijd die vage lijntjes nog meer onzekerheid geven.
Klopt! Maar zelf kon ik ook nooit tot NOD volhouden haha. Ik testte 4 dagen voor NOD voor het eerst licht posi. 10 dagen na ovulatie.
ik had 8 dagen na me pos ovu test een pos zwangerschapstest wel een licht streepje maar hij stond er echt! succes
Ja dit klopt wel!! Ik teste voor het eerst toen ik 3 dagen overtijd was en hartstikke positief. was al die teleurstellingen zoo zat!!
Hoi Spiegeltje, Ik had 24/25 juni positieve ovutesten en gister en vandaag (10 & 11 DPO) helaas negatief getest Te vroeg hoop ik, maar als ik bovenstaande ervaringen lees zijn er genoeg die wel al (licht) positief testen....