Hoi hoi iedereen.. Ik heb een uur ongeveer geleden een zwangerschaptest genomen en ik denk dat ik zwanger ben. Ik durf het serieus niet hardop te zeggen want ik en mijn man zijn al meer dan 7 jaar ongeveer bezig. Test was binnen de aangegeven minuten al positief? Denk ik... Pffff kunnen jullie aub ook mee kijken. Ik heb het zelfs nog aan niemand verteld behalve mijn man, maar we zijn zooooo voorzichtig blij. Ik weet gewoon niet hoe ik mij moet voelen. Sorry dat ik er een lange verhaal van heb gemaakt maar ik kan hier mijn ei kwijt en praten over dit onderwerp. Ik kan dit momenteel nog niet aan mijn moeder vertellen want de angst is er wel dat er van alles mis kan gaan... Ik blijf dit maar zeggen maar wat ben ik dankbaar voor deze forum!! Top gewoon
Gefeliciteerd, als je wil praten dan weet je me te vinden. Ik ben na 10 jaar nu ook eindelijk zwanger van ons eerste kindje. Heb 2 geweldige stiefdochters waar ik zielsveel van hou, had de hoop echt al opgegeven maar zo zie je maar. In September een miskraam gehad met 6 weken maar die zwangerschap voelde meteen al slecht. Mijn testen liepen af en dit keer heb ik wel een goed gevoel. Ik duim voor je dat je testen mooi oplopen.
Duidelijk streepje. Gefeliciteerd! Dat moet fijn voelen na 7 jaar ondanks de onzekerheid die logisch is. De eerste tijd is gewoon erg spannend maar je kunt zeker voorzichtig blij zijn!
Dank jullie wel allemaal! ♥️ Ik heb nog den kruidvat testje thuis en die ga ik morgen ochtend gebruiken met ochtend urine en ik zat te denken om een cluer bleu test te halen waar ik Duidelijk kan lezen of ik nou zwanger ben of niet. Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Wow wat een respect heb ik voor jou echt waar!♥️♥️ Dankjewel lieve meid ik hoop ook dat mijn testjes zullen oplopen en hoop voor jou met all liefde een gezonde voldragen zwangerschap ♥️
Wauw wat een liefde moet er nu al zijn voor dit kindje! Wat een geluk dat hij/zij bij jullie mag komen. Gefeliciteerd!