Die ga ik inderdaad ook weg gooien, je ziet de rest goed oplopen, maar is het niet te licht voor 13 dpo? dank je wel!
Dat is al de zoveelste verdacht donkere test van kV/wondfo die we hier langs zien komen! We zouden ze eens moeten turven... Gelukkig heb jij wel echte oplopende streepjes op je andere testen!
Persoonlijk vind ik hem wel wat licht voor 13 dpo, maar als de innesteling pas rond dag 9-10 heeft plaatsgevinden is de test prima hoor
O leuk! Mijn zoontje is 1,5 jaar hihi! We zjen het wel, ik haal morgen weer testen en test maandag dan weer in de ochtend. Anders wordt ik gek van het testen
Ja ik denk ook een late innestelling, maar bij me zoontje testen ik ook zo licht op 12-13 dpo, en pas met 4,5 week a 5 weken knal test
Wat bizar he dat er zoveel donkeren testen dan voorbij komen... zou niet mogen... vorige maand duidelijke streep op kerstavond maar dje heeft denk ik gereageerd op me ei want 8 dagen later werd ik ongesteld... ook kv test
Ik kon me niet houden..... hihi. Zou vandaag 4 weken precies zijn als ik het allemaal goed berekend heb haha
Ze lopen wel op, vandaag nog eentje gedaan omdat ik gister 3 druppels bruin bloed had en wat pijn aan de rechterkant van mn lies, wat beurs aanvoelt zeg maar.. Ben benieuwd of het allemaal goed gaat..