Afgelopen zaterdag was mijn nod (11/12dpo!), heb korte lf. Positieve ovulatietest op 14 jan. Zaterdag ook digitale ovulatietest bevestiging gehad van cb 1-2. Maar omdat mijn streepje zo licht was (op sensitest bijna niet zichtbaar) werd me geadviseerd door te testen met k2v5. Bovenste zwangerschapstest is van nod zaterdag (11/12dpo) onderste zwangerschapstest van net (13/14dpo). Foto zonder flits bij kunstlicht Is dit goede oploop? sorry ben erg onzeker na twee miskramen achter elkaar hiervoor waarbij zwangerschapstesten niet goed opliepen. (En nee ik weet dat een oplopende zwangerschapstest ook niet zaligmakend is maar vind het wel fijn jullie mening hierover te horen) Thnx alvast!
Zoals je misschien weet verdubbeld HCG zich doorgaans om de twee dagen, en dat zie je terug op je testje. Ik vind het een mooie oploop!
Gefeliciteerd met je positieve zwangerschapstesten! Ik zou lekker stoppen met testen om jezelf niet onzeker te maken. En ik weet het dat is moeilijk. Werd zelf gek van onzekerheid en achteraf spijt van het vele testen. Of het nu wel of niet goed gaat je hebt er helaas met de testen geen invloed op. Dus.. probeer te genieten van het mooie maar onwerkelijke nieuws!
wat je kan doen, en wat ik vanmorgen heb gedaan, is voa de huisarts even een bloed laten testen op hcg.. neemt iig wat onzekerheid weg als je hoort dat je zwanger bent.. ben zelf ook zo onzeker na mijn mk eind dec. en mijn ha vind dit prima, om mijn angst en zorgen even te ontnemen door mij te laten prikken.. (al zeggen de testen genoeg)
Ik vind het ook een mooie oploop! Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Ik hoop op een mooie plakker voor je!
Gefeliciteerd. Prachtige testen hoor. Ik zou inderdaad ook niet meer testen, raak je alleen maar van in de stress, alhoewel ik het zeker begrijp.