Positief!!!! maar hoe dan???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jopri, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jopri

Jopri Lid

19 jan 2011
    33
    0
    0
    Lieve dames.
    Ik heb eind juni helaas een mk gehad bij 9 weken. Alles is gelukkig op de natuurlijke manier gegaan, en ik wilde zo snel mogelijk weer zwanger zijn. Ben er vanuit gegaan dat dat misschien wel ff kon duren maar, wat blijkt ik had vrijdag avond een licht positieve test en vanmiddag een nog positievere test. Nu dacht ik zelf mijn ei rond 27/28 - 07 te hebben gevoeld. Maar dan zou ik dus wel heel vroeg posi testen. en moet ik wel heel lang wachtten tot ik eindelijk 4 weken zou zijn. Wat is jullie ervaring?

P.S, na mk al spier wit getest.
    en de onderste test van vandaag is een beetje vies opgedroogd (sorry):( lijkt wel of ik drie strepen heb Haha.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ten eerste..... Gefeliciteert meid!!!

Je schijnt erg vruchtbaar te zijn na een mk dus je kunt best al weer zo snle zwanger raken denk ik. Je testen zijn idg duidelijk hoor. Misschien gewoon morgen een vk bellen en dan je verhaal uitleggen dan mag je misschien wel iets eerder komen dan normaal voor een echo. Want alleen dan weet je precies hoe ver je bent....

3. FemR

FemR Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.156
    0
    0
    Dat is een duidelijke test!! Gefeliciteerd :)
    Ik was ook direct weer zwanger na een mk in nov 2010 en zwanger in dec 2010 ;)

Hoop op een plakbeeb!!!:D

4. Catoo

Catoo Niet meer actief

Allereerst gefeliciteerd!!
    Ik ben ook gelijk na een mk opnieuw zwanger geworden. Misschien kan je een cb test met indicator doen om te bepalen hoe lang je zwanger bent?

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Gefeliciteerd! Ik heb een mei een MA gehad en heb op 2 augustus weer licht positief getest op 9dpo! Inmiddels heb ik echt knaltesten en ben ik vandaag 4 weken en één dag zwanger! Het schijnt dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam op de een of andere manier..

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

allereerst gefeliciteerd!

misschien had je rond die datum niet je eisprong gevoeld maar de innesteling?

7. Jopri

Jopri Lid

19 jan 2011
    33
    0
    0

Daar heb ik ook aan gedacht maar ik krijg na de eisprong altijd pijnlijke tepels. En daarom ging ik er vanuit dat dat me eisprong zou moeten zijn geweest. Ik heb een cb met indicator liggen die doe ikvan de week. Morgen nog een kv. Ben namelijk zo bang om alsnog mijn menstruatie te krijgen. Maar aan de andere kant denk ik dan: dan stijgt me hcg ook niet zo mooi. Ja ik probeer mezelf moed in te praten. Haha.

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Zit er mooi uit die testjes :D:D

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Wellicht toch eerder je eisprong gehad, je lichaam is natuurlijk een beetje van slag na een mk.
    Gefeliciteerd hoor! Ben benieuwd hoe de test morgen is.

10. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Blijft natuurlijk lastig om je eisprong echt goed te voelen, dus zou best eerder kunnen zijn geweest. Maar bij eisprong op 27 juli zou je nu 12 dpo zijn, dus dat kan best, toch?

11. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mooie testen gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina