test word niet donkerder

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mimi1982, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik wil toch graag jullie mening horen de goede en slechte verhalen natuurijk.
    mijn testen worden niet echt donkerder ik maak me hier heel erg veel zorgen over.
    bij mijn andere zwangerschappen werden ze heel snel donkerder maar die zijn op 1 na ook allemaal geeindigd in een miskraam.
    mijn hcg waarde was met 4 weken 1 dag 126 dus dat is wat ik eruit begrijp prima.
    mijn vraag dus moeten je testen donkerder worden??
    en bij de gene waar ze niet donkerder werden eindigde dit al vrij vroeg in een miskraam of liep het toch goed af??
    donderdag moet ik weer terug om mijn hcg te prikken en voor een echo ik vind het dood eng.
    ik doe ik er even een foto bij van 2 van mijn testen kunnen jullie het zien.
    de eerste is van 11 dpo en de 2 de van 14 dpo
    liefs mimi

2. beebiegirl

beebiegirl Actief lid

Oct 3, 2008
    311
    0
    0
    Gezien het verschil in dagen zou je eigenlijk een duidelijk verschil moeten zien in dikte van kleur.

Wat de reden hier van is kan ik natuurlijk ook niet zeggen helaas.

Het is wel vreemd inderdaad en ik zou mij ook zorgen maken hoor. Misschien anders toch naar je huisarts en laten prikken op HCG en uit leggen dat je er een raar gevoel over hebt omdat je testen niet donkerder worden.

Misschien een andere test proberen en kijken wat die doet. Over het algemeen maak je meer HCG aan gedurende de eerste 3 maanden. Ik hoop voor je dat het allemaal goed zit en ze alsnog donkerder worden.;)

3. Eliseb

Eliseb Actief lid

Jul 27, 2011
    116
    0
    0
    Heb je een CB testje geprobeerd (met indicator?), mocht dat ook negatief uitslaan dan zou ik zeker lans de huisarts gaan. Houd je on op de hoogte? Veel sterkte..

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik heb geen cb test gedaan wel een bloed test bij de dokter die zegt zwanger met een hcg waarde van 126 bij 4 weken 1 dag dat is dus prima vandaar dat ik ook niet gegrijp dat de testen niet donkerder worden.
    andere testen worden ook niet donkerder

5. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    maar het is en blijft een streep.....je moet niet echt uit gaan van de donkerte van de streep....ik heb 16 testen gedaan :) dan was de ene weer lichter dan de andere...en ik sta nu op springen :D

6. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Ik heb begrepen dat juist in het begin de HcG-concentratie kan schommelen.

Even uit de CB-handleiding overgetikt:
    Ik heb gisteren de test gedaan en de uitslag was 'Zwanger'. Vandaag heb ik de test oipnieuw gedaan en de conceptie-indicator geeft nu een lager aantal weken sinds de bevruchting aan. Wat moet ik doen?
    "Tijdens de stijging van de HcG-concentratie schommelen de hormoonwaarden, waardoor de conceptie-indicator op achtereenvolgende dagen een verschillende uitslag kan geven. Voer de test over 5 dagen opnieuw uit."

Ik weet dat je een k2v5 hebt gedaan, maar misschien verklaart dit het ook wel jouw streepjes. Maar als je je er niet zeker over voelt, zou ik contact opnemen met de verloskundige.

7. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dit soort berichten doen mij goed!!
    succes met de laatste loodjes

8. Laantje87

Laantje87 Lid

Aug 6, 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik wel weet is dat de hcg waarde het hoogste is tussen de 5 en 6 weken daarna daalt ie weer. Lijkt mij ook logisch dat de streepjes donkerdee moeten worden. Idd misschien gewoon ha bellen of langs gaan om sutuatie uit te leggen en misschien kan hij,je geruststellen of een verklaring geven.

Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Ik hoop dat het een plakbeeb is!

9. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh meis ken je gevoel hoor.........maar echt tot donderdag afwachten, probeer jezelf niet gek te maken, je kan er nu toch niks aan doen. Meer testen maakt je alleen maar onzeker.
    En iid hcg schommelt heel veel en het hangt ook nog eens af of je de ene keer geconcentreerder urine hebt dan de andere keer.

Verder een vraagje, is er al gekeken naar het feit dat je als zoveel miskramen hebt gehad?

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik ben al bij de huisarts geweest die zegt dat het niks zegt als het streepje niet donkerder word.
    donderdag weer bloedprikken dan weten we denk ik meer maar wat duren die dagen lang als je moet wachten hihi

11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    ik zie wel dat ie donkerder is hoor meid!!!! wachten is moeilijk!!!! zeker op zo'n uitslag van de dokter en dan moet je eerst nog wachten tot donderdag. sterkte met wachten en ook gefeliciteerd want je bent immers zwanger :)

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja er is onderzoek naar gedaan en ik blijk het anti fosfolipiden syndroom te hebben dit heeft met je bloed stolling te maken.
    ik moet daarom ook bloedverdunners slikken en spuiten.

13. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    he meid ik ken dit gevoel heel goed
    ik wil je toch ook mijn ervaring vertellen
    ik heb 7 keer een miskraam gehad en ik teste precies het zelfde, ze werden niet donkerder maar bleven wel even duidelijk, tot na een paar dagen toen teste ik weer lichter

ik heb nu waarschijnelijk 3 weken geleden een mk weer gehad en ik test nu nog licht positief! de testjes worden niet donkerder maar ook niet lichter

ik zeg er wel bij waarschijnelijk want mijn hcg waarde is gestegen van 7 naar 8 ( veel te laag natuurlijk maar hij zakt niet)

maar jouw bloedwaardes zijn prima.
    ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed zal gaan en ik denk wel dat een cb test positief zal uitslaan

succes met je echo

Share This Page