Vanmorgen getest. Zit op nod of max 2 dagen voor nod. Gisteren ook getest. Zag toen heel in de verte wat. Nu is deze wel donkerder. Dus loopt wel op. Maar met mijn zoontje had ik vroeg al een dikke streep.
Ik had ook geen dikke streep deze keer en bij mijn vorige zwangerschappen wel. Heb jij toevallig een foto van de test?
Voor 2 dagen voor nod (dus 12 dpo) hoeft een streep zeker niet te knallen hoor Daarbij is elke zwangerschap weer anders dus ook het hcg verloop
Inderdaad. Bij mijn eerste zwangerschap had ik met 16 dpo ook geen knaltest. Nu sinds vandaag had ik weer een positieve ZST in handen, op 15 dpo, en die knalde aanzienlijk meer dan mijn eerste zwangerschapstest. Zo zie je maar dat lijf soms maar vreemd is..
Loopt hij op? Volgens mij wel.Maar zit 1 dag.voor nod of net op nod of 1 dag na nod. Hoop echt dat hij nog donkerder wordt.
Ziet er netjes uit hoor! Zou over 2 dagen weer een testje doen. Hcg verdubbeld zich om de dag dus dan zou je een mooi streepje moeten zien. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Volgens mij is dat een goede test. Gefeliciteerd. Zie ook mijn topic, zwanger worden -wel of geen goede test. Ik hen hetzelfde. Ga overmorgen nog een keer testen.