Hallo dames! Hoe vaak heb ik wel niet gedroomd van een positieve test en nu is het zover en ben ik amper blij, ik geloof et gewoon niet! Ik heb een lage progesteron van 18,8 en zit in ronde 4. Op dag 17 was m'n eisprong, op dag 23 had ik een lichte beige/roze veeg.. 3x. Dat vond ik wel apart op dag 23. Op dag 24 lag er in de wc pot een bruin stolsel met veel doorzichtig slijm er om heen, hier schok ik van! Nu is het dag 29. Omdat ik altijd een paar dagen voor m'n ongi een bepaalde kleur afscheiding heb en ik dit nu niet had ben ik gaan testen met positief resultaat! Maar kan er nog hcg in m'n urine zitten maar is dat de innesteling wel mislukt was? Pff nieuwe onzekerheid dus.. Denk dak volgende week pas echt blij kan zijn!
Herkenbaar de onzekerheid. Maar een streep is wel een streep, dus voor nu ben je dan ook gewoon zwanger. Ben ook wel benieuwd naar je test..
Ja wilde em toevoegen via m'n iPhone maar bestand was te groot! Maar omdat het een dikke streep was en geen Tuur streep dacht ik doe ik em er maar niet bij! Tja tis dus echt afwachten.. Pfff je kan echt beter na je NOD testen !