KV doet er wat langer over om goed op te drogen en door te komen. Ik denk dat deze positief is hoor!! Benieuwd naar je test van morgen Ik zou vandaag al 10x getest hebben
Nou dat weet ik dus niet.. Want ik ben 7 juli ongesteld geworden en daarna op 2 augustus weer maar de tweede menstruatie was geen normale zoals ik gewend ben.. Het begon met bruin en het werd af entoe wat licht roze.. Hoefde er geen tampon voor in...
Wat balen meid! Even een vraag! Toen hij in de prullenbak lag,lag er toen iets vloeibaars in? Want als je een negatieve test weggooit en daarna bv een theezakje in de vuilnis gooit kleurt de streep ook!😁
Ooh, hoe kan dat nou! Misschien toch nog te vroeg voor de CB! Heb je niet nog gewone stripjes liggen? Anders doe je daar nog 1 van, even kijken of de streep ook donkerder wordt! Succes, ik hoop het voor je!
Gewoon de kv doen vandaag heb je je urine nog? Ik denk echt positief maar net te vroeg voor de digitale.
Weet wel dat cb niet zo gevoelig is als andere testen. Cb heeft meer hcg nodig om positief te zijn dan testen van de kv bijv. Je korte ms rond 2 aug kan een innesteling zijn geweest. Of het is fout gegaan of je bent net iets te vroeg voor de cb test. Ik zal voor je duimen meis
Ik denk ook dat de CB net iets meer tijd nodig heeft. Wat je zou kunnen doen is je urine opsparen en vanmiddag testen met KV. Ik had zelf altijd dat mijn vroege testen in de middag donkerder waren dan in de ochtend.Sterker nog, op mijn NOD testte ik in de morgen zelfs negatief, terwijl ik al middagstreepjes vanaf 10DPO had. En ik was toch echt zwanger! Ik duim voor je!
Vind jullie reacties erg fijn!! Ik zal mn urine even sparen en vanmiddag een test doen.. Kan altijd nog een test halen..
Ik heb de test daarnet gedaan en hij was negatief... Misschien toch ochtendurine moeten gebruiken. Maar denk gewoon niet zwanger helaas...