Ik heb even jullie ervaringen nodig. Ik wordt iedere maand na 28 dagen ongesteld. Nu zit ik op dag 18 en zie nu pas mijn ovulatietesten oplopen. Denk zelf dat Mn ei morgen is op dag 19. Ben al heel de maand aan t testen. En was al bang dat ik huisarts moest bellen. Is er nu dan nog wel genoeg tijd om in te nestelen? Lees overal dat dat minimaal 10 dagen moet hebben? Vindt t zo lastig aangezien voor Mn miskraam me ei wel eerder was. Wie helpt me uit deze onzekerheid?
Volgens mij is er genoeg tijd om in te nestelen hoor. Het kan zijn dat je een langere cyclus hebt gehad waardoor je ei gewoon wat later springt en je nod wat later valt
Maar mijn vorige cyclussen zijn allemaal gewoon netjes 28 dagen geweest. Dus dan kan t nu ook zo zijn dat ik later ongesteld kan worden. Hoe bereken ik dan wanneer ik ongesteld wordt of kan je dat dan niet berekenen. Sorry hoor voor Mn lastige vragen hahaha
Ik had dit pasgeleden ook en werd toen toevallig die maand ook dag 30 ongesteld. Terwijl ik daarvoor 9 maanden altijd exact na 28 dagen ongesteld werd. Zul je net zien. Kan dus toeval zijn. Nu zit ik morgen wederom op dag 19 en hij liep vandaag pas op. Ik verwacht nu dus ook later ongesteld te worden (ja of niet
Ik zou er vanuit gaan dat je eitjes springt twee dagen na je positieve ovulatietest. Vanaf die datum er dan 14 dagen bij optellen en dat is je NOD. Mocht je wel eerder menstrueren dan kan het ook nog zo zijn dat je LF niet 14 dagen is maar korter maar daar kom je pas achter zodra je je eisprong weet.