Wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb vanochtend eindelijk zwanger getest na 24 dgn overtijd. Ben zo blij Liefs Jodi
Geweldig Jodi!!! Gefeliciteerd!!! Vond het al zo rot voor je dat je zo lang in onzekerheid zat, maar nu eindelijk toch die positieve test. Apart toch he dat je nu pas positief test, zal voor veel vrouwen die al tijd over tijd zijn maar negatief hebben getest wel hoopvol zijn. Geniet maar lekker van je zwangerschap, het is je gegund!!!!
Jeeminee zeg! Nou, van harte hoor meid!!! Geniet ervan! En je bent als gelijk ruim zeven weken!!! :-D Leuk hoor!!!!!!
Yoepie....Jody!!!!!!!!!! Dit hadden we toch ook afgesproken. Proficiat meis. Dat word dus de kinderkamer terug vorderen
WAUW super meis!! Heb je een foto ?? Had je elke week getest of.. Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben, maar je geeft me idd moed Ik ben zo blij voor je!! SUPER GEFELICITEERD!! En je bent nu ineens 7 weken ver, leuk toch
He Jodi, Gefeliciteerd meid, En nu gaan genieten na het zo lang in onzekerheid gezeten te hebben. Liefs Esther