Gefeliciteerd man! Ik hoop dat ik ook deze week in het bootje mag varen naar het 'Ik ben zwanger topic' Groetjes Simone
Soo meid!!! Ik dacht vanmorgen: laat ik in me mailbox kijken hoe het met Jodi is... nou...geen bericht, dus toen ging ik, vraag me niet waarom, even kijken bij "Ik ben zwanger"... en jij staat hiertussen!!!!!!!!!!!!!!!! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Supergefeliciteerd!!!!! Had je toch gelijk, en nu ook nog eens samen met je zus!!! Geniet ze meid, ik ga even ontbijten, 't was nogal laat geworden.. Liefs xxx Debby
Ooooow gaaf meid gefeliciteerd meid ga er maar lekker van genieten was je lang gestopt met de pil ben wel beniuewd, liefs winnie
Van harte gefeliciteerddddd! Hehe, werd ook wel eens tijd he om zekerheid te krijgen na zoveel dagen! Het wachten werd beloond!
Jeetje Jodi, na 24 dagen overtijd pas positief getest!! . Echt super geweldig! Gefeliciteerd joh!! Het is inderdaad een echte mooie positieve test . Pffff dus ik heb kans dat ik nog 8 dagen in onzekerheid kan zitten met een kansje op een positieve test...
Een dikke proficiat met je zwangerschap! Na veel geduld te moeten hebben dan toch nog een positieve test!