Was mijn 2e ronde. Mijn eerste ronde was cyclus van 24 dagen..... Dus toen ik de 2e ronde een paar dagen overtijd was dacht ik eerst telkens: word vast zo ongi. Maar dus best wel snel Nu nog hopen dat alles goed blijft gaan. liefs Jodi
wat fijn zeg jodi dat het raak is. gefeliciteerd. en je bent opeens al een heel eind richting de 12 weken.
Heeej jodi... echt super gefeliciteerd!!! Wel raar eigenlijk he.. dat je pas na 24 dagen overtijd positief test... Dus er is nog hoop voor mij... enne voor andere dames veel succes met je zw.schap KuZzz
Echt super raar. Moet volgende week naar de vk. Ben benieuwd hoe zij vast kan stellen dat het echt 8 weken is of dat het korter is, ivm de positest Of kan dat pas bij een echo???
Jodi, wat heerlijk voor je!! Gefelicteerd!! Ik kan je niet helpen wat betreft de vk. Ik denk dat ze het op de echo kan zien. Ik had zelf al een paar dagen voor mijn NOD positief getest.. het is niet eerlijk he? Groetjes van Tijgertje
Allereerst van harte meis!! Tegenwoordig hebben de verloskundige ook een mooi echo apparaat staan...Komt helemaal goed meis!! Genieten geblazen...na zon lange tijd onzekerheid. Fafnir...jah zeker...ook voor jou kan het nog!! Liefs, Ninetje