Hi allemaal, ik heb vorige week maandag een terugplaatsing gehad, tijdens mijn normale cyclus zonder enige medicatie. Ik kom niet wachten tot zaterdag om te testen. Vandaag heb ik een sneltest gebruikt van de Action. Zien jullie ook een licht streepje of licht het aan mij? Ik merk dat de lichte kleur streep later is verdwenen.
Als hij later weer weg is kan het een doorloopstreepje zijn dat hebben deze testen wel vaker. Hij moet wel blijven staan. Even opnieuw testen?
Wat raar dat die later is verdwenen! Ik zie op jouw fotos best duidelijk een streepje. Ik heb er verder echt geen verstand van hoor maar vind het erg bijzonder. Hoop voor je dat je snel een streepje hebt die goed blijft staan!
De lich Dankjewel dames voor jullie reacties! Vanochtend toch maar opnieuw getest. Nu verschijnt iets meer een duidelijke streep
Mooie streep. Blijft deze streep wel staan? Zou naast Action even een andere test kopen (zolang het maar roze inkt is, van AH eigen merk bijvoorbeeld). Ik denk dat je blij mag zijn hoor! Gefeliciteerd.
Ik he zojuist een CB test gebruik en ja hoor positief ☺️☺️☺️☺️. En nu hopen dat alles goed gaat. Bedank voor de goede tips en de reacties!