Verschil Clearblue & Sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joycie1990, 17 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycie1990

3 feb 2014
    54
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hi,

Na langere tijd niet bezig te zijn geweest, gaan we weer een poging doen.
    Doordat de Sensitesten nog niet binnen waren heb ik Clearblue ovulatietesten gekocht.
    Nu gaf die vanmorgen een smiley aan, maar zojuist met de test van Sensitest had ik niet het idee dat ie positief was.
    Hebben jullie een idee welke betrouwbaarder is?
    Alvast bedankt :) Groet, Joyce

2. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Klinieken en ziekenhuizen gaan vaak uit van Clearblue. Ik moest ook Clearblue gebruiken.
    Denk dat beide betrouwbaar is maar Clearblue heeft misschien een betere reputatie ofzo?

3. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Clearblue test je vruchtbare dagen, naast LH test het nog een hormoon. De andere ovulatietesten testen alleen LH. Waarschijnlijk bereik je je piek vandaag of morgen nog. Ik zou van CB uitgaan. Ook heb je met verschillende urine gestrest (denk ik uit je verhaal te begrijpen?) dat kan ook nog verschil maken.

4. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    volgens mij is dat alleen bij de paarse van clearblue, die geeft 4 vruchtbare dagen aan en die roze clearblue is geloof ik ook alleen LH en die geeft 2 vruchtbare dagen aan

5. Harper1987

Harper1987 Actief lid

19 sep 2018
    331
    196
    43
    Vrouw
    Bij mij sloeg clear bleu ook sneller positief( smiley roze) dan de action ovu test. Dmv monitoring in het ziekenhuis ivf terugplaatsing bleek de action test bij mij accurater te zijn. Eisprong was later en toen was de actiontest ook veel donkerder.

6. Chechi

Chechi Niet meer actief

Ik gebruikte altijd die van sensitest door mijn cyclus heen, en als ik dacht: volgens mij is hij positief. Dan deed ik een clear blue ter bevestiging. En beide waren dan eigenlijk altijd positief.. dus voor mij zat er geen verschil in.

7. Joycie1990

3 feb 2014
    54
    12
    8
    NULL
    NULL
    Jaa, klopt inderdaad. De Sensitest was van vanmiddag en de CB van vanochtend. (Niet met ochtendurine).

Thanks in ieder geval voor de antwoorden :) :)

Deel Deze Pagina