Dames ik heb even jullie hulp nodig. ik heb 7 juni 10.000 eh pregnyl gespoten om 22.30 uur. 9 juni op donderdag de punctie gehad en zondag de terugplaatsing. Ik mag donderdag officieel testen maar kon t niet laten.... denken jullie dat deze positieve test van de pregnyl kan zijn?
Ik ga keihard voor je duimen,maar 14 dagen na pregnyl,kan het zeker nog van de pregnyl zijn.Ik hoop dat hij morgen duidelijker is,en het dus niet van de pregnyl blijkt te zijn.
Ow natuurlijk.. pregnyl! 😇 Las net nog een topic over ovitrelle...😊 Ik zit 11 dagen na pregnyl en heb een tuurtest. Dus ik gok dat we dezelfde spanning voelen. Al was ik iets gelukkiger als ik net zo'n test had dan de jouwe!
Hij lijkt te zijn opgelopen maar dat kan ook komen omdat je dus op 2 verschillende tijden (eind middag-ochtend) hebt getest en gisteren vlak na het drinken wat een vertekent beeld kan geven. Ik zou dus morgenochtend nog een keer testen. Is hij dan weer duidelijker dan is het raak zal voir je duimen!
Mijn streep met 5000 eh was op dag 14 zoals de jouwe gisteren en ik werd op dag 15 ongi. Jij hebt het dubbele gespoten. Ik durf je nog niet te feliciteren zoals hierboven. Je mag ook vroeg testen zeg. Ik mocht dat altijd pas 14 dagen na de tp ivm aanwezigheid van pregnyl en dus vals positief. En ja.... de streep kan morgen zomaar toch weer lichter zijn helaas.
Hier sluit ik me bij aan,ik durf je ook nog niet te feliciteren.Het kan echt nog pregnyl zijn.Maar ik ga heel hard voor je duimen
Ja ze hebben gezegd dat ik morgen mag testen. Maar dan had ie vanmorgen toch eigenlijk ook al lichter moeten zijn als pregnyl halveert?
Nee want gisteren was je urine ninder geconcentreerd waardoor je een lichtere streep krijgt. Om de oploop/afloop te controleren kan je beter dagelijks met dezelfde soort urine testen (bijv. Elke dag ochtendurine). Ook halveert pregnyl gemiddeld per 33 uur en niet per 24 uur
Ik vind het er hoopvol uitzien, maar durf ook niet niet te feliciteren. Maar toch vind ik het hoopvol
Ik vind de test toch duidelijker hoor, wacht morgen nog even af, maar je kan ook vragen om bloed te prikken uiteraard.. dan zou je bijv vandaag en vrijdag kunnen gaan.. dan heb je een duidelijk beeld of je hcg echt stijgt voor nu voorzichtig gefeliciteerd