Kan je met deze test ook al testen voor je NOD? En hoeveel dagen dpo? Weet niet goed wanneer ik zou kunnen testen, maar denk dat ik donderdag een innesteling heb gehad en sindsdien ook wat gevoelige tepels en wat raar gevoel in m'n onderbuik. Wanneer zouden jullie een testje wagen met die van Kruidvat 2 voor 5
Ja, die testen zijn er idd wel geschikt voor! Het enige nadeel van testen vóór NOD is dat je dan in de meest onzeker tijd zit van de zwschap. Dus het eerder weten zou je misschien wel wat meer stress op kunnen leveren omdat de kans dat het niet helemaal goed gaat het grootst is in de eerste drie/vier weken. Plus dat testen vóór NOD wel eens vage strepen kunnen geven wat je erg onzeker kan maken. Maar als je het vooral leuk en spannend vindt om te weten, of je gaat naar een feestje en je wilt een glaasje meedrinken, of wat voor reden dan ook, dan kun je best deze testen gebruiken
Denk dat testen deze ronde niet nodig is, sinds vanavond bruin verlies en zo beginnen al mijn menstruaties soms een week voor de tijd soms twee of drie dagen. Jammer want had nu echt het gevoel dat het raak was. We gaan weer voor een volgende ronde en dan denk ik maar eens proberen te temperaturen.